sobota 27. prosince 2014

Nadílku


od Nelynky jsme nacházeli každý den pod stromečkem. Hodně nás to zlobilo a vždy jsme ji vynadali. Nakonec jsme se  s tou  voňavou nadílkou smířili.
Začali jsme si dokonce dělat legraci, že živý stromeček pořizujeme právě pro ní aby měla ten kousek přírody doma :o)
A letos jsem našla v sobě kuráž k fotodokumentaci abych pobavila své přátele či blízké.

No a pak jsem znovuobjevila  jednu odloženou ovčí kůži a zalíbila se mi myšlenka, že bych ji pohodila právě pod stromeček.
A Nela jako zázrakem svou potřebu vykonává venku.
A beránka si užívá....vylehává na něm ve dne v noci....prostě si užívá své psí Vánoce. ...tak krásně :o)
Nový  nákrčník...či chcete-li chomout. Je určený pro naší Myší slečnu k černým čepicím  
Dnes jsem vstala  brzy ráno...dobrovolně, svítilo sluníčko a já viděla i na černou ...v poledne bylo hotovo....už si připadám jako Nastěnka...jitřenko jitřenko  !  :o)
modelka: Holynka :o)
 

Žádné komentáře:

Okomentovat