čtvrtek 11. prosince 2014

Akce kulový blesk

Dnes den pracovní.
Jsem součástí jedné výměny. Potřebuju se zbavit  klubka příze. Objednala jsem ho před časem z nějakého e-shopu a ouha, dorazila úplně jiná barva, než bylo nabízeno. No jo, když e-shopy šetří na kvalitě fotek,  to se jeden splete raz dva.
 A tak jsem se zapojila do výměny. Takový kulový blesk to bude,  na jehož konci bych měla obdržet pletací jehlice. Jejich velikost či síla je mi fuk, jsem začátečník a beru všechno.
A abych dala ten kulový blesk do pohybu, tak jsem musela rozpohybovat i sama sebe.  Konkrétně jsem zamířila na Anděl.
Pršelo a všude chaoticky pobíhali lidé s igelitkami.  Sama jsem málem skončila pod tramvají.
A z výšky to dění sledovalo jedno  velké nafoukané trdlo.
Trdlo od Anděla :o)

2 komentáře:

  1. To je moc pěkná a zajímavá fotka!

    OdpovědětVymazat
  2. Je li třeba jehlice, ráda se podělím, ale jsou to dráty letité a užívané, což jsem neodmítla a ráda vypomůžu :o) Jana

    OdpovědětVymazat