úterý 2. září 2014

Psí čaj

aneb jak naučit psa pít čaj...ledvinový. 
Zkusila jsem Nele nejdřív vzít misku s vodou a nahradit ji jinou ...s čajem. Ouha  ...nepila by raději nic.
Do dalšího pokusu jsem šla rovnou po rukách...namočila jsem si do čaje prst a nabídla Nele k olíznutí. Nic.
No a dnes se zadařilo. Na dno mističky je třeba namočit něco dobrého....piškot, kus šunky, sýru.  Přímo před očima vykuleného psa :o)) ...a pak po mírném zaváhání se Nela propila až do dna :o)
A protože Holy je mlsota mlsná, nenechala se dlouze pobízet a vypila misku čaje taky.
Novinka dnešního dne....Holynky pijí čaj ! :o)

Ale nejen naši psi pijí čaj. 

 I my  dvounožci jsme dnes navštívili čajovnu. S končícím létem a podzimním počasím se taková návštěva přímo nabízela.
K tomu nákup sypaných čajů pro domácí "vaření"

Oslovil mě čaj Pu Erh. Je nádherný !  Netušila jsem, že tento čínský čaj je k mání v bílé varietě. Znám jen ten černý, zeminou vonící. (pohlcovač cholesterolu)
 Bílý má  jemnou chuť a vůni  máslové hrušky. Je  příjemně  osvěžující. Sbírá se pouze v ranních hodinách dokud nesvítí slunce.
Pro milce neochucených čajů lze doporučit.
Pro domácí čajový dýchánek jsme si koupili i dvě krásné mističky.


A podzim může začít :o)



3 komentáře:

  1. Gratuluji k úspěchu vypití čaje u psích slečen:-) Poslední dny,když žlučnik se mi ozývá také dávám přednost dobrému čaji a začínám objevovat jeho kouzlo a chuť.A to jsem byla kafová:-) Krásné dny přeje Vera

    OdpovědětVymazat
  2. Aranelka, budete mať teda doma krásne čajové dýchánky. Tak to by som brala. Andrea

    OdpovědětVymazat
  3. Ještěže se ta zvířátka dají nějakou mlsotou oblafnout. A ty piškoty,co jsou na obrázku, jsou moc dobré.
    Čaj mám také ráda, i když spíše ovocný. K podzimu a zimě patří rozsvícená svíčka a čaj. A také svařák z dobrého vína. Můj muž umí připravit vynikající. My už svařákujeme od listopadu.
    Míša z Plzně

    OdpovědětVymazat