úterý 23. září 2014

coolich Filip

číslo dva. Aby ten první ZDE nejel na Slovensko sám, tak jsem mu vyrobila ještě kamaráda. Je opět ze samovzorovací příze v bílošedé kombinaci...tahle kombinace barev se mi na kulíšku moc líbí...vypadá jako čerstvě zasněžený :o)  Vzor...křížené polosloupky.


A páni kulíšci budou mít i dámskou společnost. Pojede s nimi tahle čepulka čekatelka ...Simonka růžová. Je pro první vnučku mé spolužačky ze střední. No a aby nejela sama :o))...ještě se pokusím vyrobit jednu ...Simonku ...nejspíš duhovou pro chladné dny, tak snad zítra  :o)

6 komentářů:

  1. Aranelko, parádní "kulíšky" i růžová "čepulka čekatelka":o):o):o) Marki

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj,
    moc zdravim a dekuji za navstevu! Ja i kdyz jsem nepsala, jsem prubezne nakukovala co je noveho. Koukam, ze ti hacek "prirostl" k ruce :))) Jo, to se stava, je to navykovava zalezitost. Cepicky jsou kouzelne, vnoucata, rodina i znami jiste nalezite ocenuji tve sikovne rucicky! Preji krasny podzimni den.....u nas dnes leje jako z konve!

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné kulíšky, hlavně ta tyrkys ta teda je :-)
    Kdyby jsi už neměla dostatek klučičích hlaviček, tak já bych tu jednu 47cm měla ;-)
    Zima se blíží !

    OdpovědětVymazat