úterý 13. května 2014

Bejkoviny

 

 Možná jste stejně jako já zrozeni ve znamení býka. Vždy jsem tak trošku záviděla těm, které jsou  pro ženu lichotivějšímu znamení jako je třeba  panna, nejvíc by se mi líbila paní vodnářová :o) ...jenže já jsem žema...žena býk.

Tak a kdo mě zná ví, že krom toho že čtu deník Metro, tak do něch následně balím své knihy i ty nesvé půjčené...to abych je nedejbože nepoškodila.  A něco navíc ...sbírám komiksy, které se v deníku nachází sice ne pokaždé ale nevadí ...jsem tím pádem napjatá a těším se, že až nalistuju ...najdu komiks s býkem.
Komiksový býček je  trošku nešikovný možná i přihloupý ale získal si moje sympatie okamžitě :o)




 A ten úplně první obrázek patří úplně jiné býkovině... žvýkačkové. Občas kupuju  s vtipnými obrázky...po otevření krabičky se vyloupne zajímavý fórek....a tento je prostě bejkovina :o)


Přeju všem krásné dny...bez rozdílu označení :o)



2 komentáře:

  1. .-)Já jsem paní vodnářová:-)nejmladší syn je pan Býk .Krásné znamení!Přeji vše nejlepší i když nevím den D,ale to je jedno.-)at se daří:-)Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Aranelko, ty bejku "o)"o)"o) pěkný bejkárny sis na nás dneska nachystala .... chi, chi ..... ale já na tom nejsem o nic líp ... jsem tvrdohlavý beran !!!! Pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat