středa 30. dubna 2014

Péče o Aranel

Před pár dny jsem konečně pořídila klávesnici k monitoru. Takže žádné tahání očí za světlem z noťasu.

Ale došlo i na péči o Aranel jako takovou. Občas sleduje Sama doma. To když je sama u žehlícího prkna, tak to vnímám jako takovou psychickou podporu. A taky se občas něčemu přiučím.
Tak, minulý týden téma nohy....bolest nohou všech včetně dětí a samosebou péče o ně. Tedy o nohy.
více na www.ulevapronohy.cz
No vzhledem k tomu, že obuv předepsanou ...tj. plná špička, pevná pata atd.(to abych pantofema neurazila cestující ale také z důvodů bezpečnostních)..musím mít na nohou  včetně cesty  tam a zpět víc než 13 hodin. To už občas nějakou péči nožky potřebují. A tak jsem nejdřív s nedůvěrou objednala vložky s pohyblivým gelem ale pak jsem přidala další a další ...dokonce i ty růžové rukavice...ty na ruce, páč když háčkuju zejména z akrylu, tak ruce jsou jako sušenky.
Prostě ....mám za sebou první noc, s rukavicemi ve kterých vypadám jako mikimaus a v ponoškách bez špičky zato příjemně zvláčňující a měkoučkou patou...to aby nepraskala. Nic pro noc plnou vášní ale  zdá-se, účinek pozitivní. Jen v těch rukavicích se mi ty ruce nejen regenerovali ale i potili. No nic, uvidíme další noc, nebo během dne když budu lelkovat :o)))

Jo a ještě mám nové řasy. Ne jen  pro parádu ale hlavně z  bezpečnostních důvodů. Vstává někdo do práce ráno v pět. ? To bývá řasenka zbraň :o)))

2 komentáře:

  1. ano, ano - mohu dosvědčit, že Aranel zahájila postupnou aktivní repasi svého JÁ :-)) Báječně jsme se včera s Pepou bavili (na její účet :-)) Ale řasišťata má tedy parádní! ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :o))) ...já to všechno vlastně dělám proto abych vás pobavila :o)

      Vymazat