čtvrtek 17. dubna 2014

Než uklidím šicí stroj

zavřu dílnu Bába a na chvíli uklidím :o))),  pustila jsem se ještě do výroby látkových krabiček a sáčků pro Míšu.
 Látku, vlastně jen zbytkový pruh...ke všemu křivý...jsem koupila někdy v lednu ve slevách.
 Doufám, že i přesto že jsou koníci na látce vhodné spíš pro menší děti, tak mě s tím desetiletá holka  nevypoklonkuje. A také že  krabičky užije :o)


Myslím, že takové textilní krabičky se hodí na spoustu drobností...sponek do vlasů nebo jiných nezbytností.... a že je upotřebí. A když ne, tak si je zabere Elenka :o)

 A ještě něco z háčku....letní čepulka pro Elenku.


Čepiček má hodně ale tahle je vzdušná ze 100%  bavlny (ALIZE Bella  samovzorovací )
 Tak to je pro dnešek všechno.
 
Dílnu Bába zavírám a můžu se přesunout do "své" hospůdky :o)))
Všem přeju krásné a veselé svátky jara :o)

5 komentářů:

  1. Určitě se budou líbit, jsou parádní :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Arenel já to musím zase zopakovat, nechcete si mě adoptovat. Já chci být také vaše vnučka a dostával takové krásné věci. :-D
    Míša z Plzně

    OdpovědětVymazat
  3. Aranelko,
    Bába dílna se zase vytáhla .... krásný pytlíček, krabičky i čepička ..... tvoje "princezničky" se mají, že mají táááák šikovnou babičku ..... přeji ti krásné a pohodové Velikonoce ....pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  4. Teda já Míše a Elence upřímně veřejně závidím ;-) Takové krásné a originální věci. Perfektní ;-)

    OdpovědětVymazat