čtvrtek 20. března 2014

Srovnávačka


aneb rok a dvanáct hodin rozdíl. Letos má jaro rychlý nástup....prakticky nastoupilo už v lednu :o)



 Všechno bují a kvete, dokonce i naše autobusová zastávka není pozadu.


7 komentářů:

  1. Musím říct, že letošek se mi líbí o moc víc!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to mě pobavilo a hned mi je líp!

    OdpovědětVymazat
  3. Aranelko, minulý týden jsem se mihla v Praze a divila se, jak už je všechno zelené... U nás je to tak 3 týdny pozadu. Aspoň se mám na co těšit i díky tvým fotkám:o). Prima dny přeji!

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé, parádní srovnání na fotkách :o) Téměř každý rok se zlobíme, že zima přišla brzy, tak proč by nemohlo jednou přijít jaro dřív :o) Ne já vím, pro přírodu šok, ale je to parááda. Hezký večer Aranel

    OdpovědětVymazat
  5. Zrova o víkendu jsem taky porovnávala fotky a 8.4.2013 ležel na polích ještě sníh! http://photographyasmyhobby.blogspot.cz/2013/04/jen-tak-krajinou.html Je to poblázněné stejně jako lidi.

    OdpovědětVymazat
  6. Já osobně jsem ráda za letošní velice mírnou zimu. U nás v Plzni byla 14 dní v prosinci a 1 týden v lednu.
    Včera jsme byli s manželem na chatě. Bylo jí třeba odzimovat. Uklidit zimní nános prachu a podívat, co všechno dokázali myšové zničit. Došlo i na hrneček kávy a noviny za stolečkem pod jarním modrým nebem.Skoro tak modrým jako ve Florencii.
    Všechno tam kvete a ptáčkové řvou . Bylo tam krásně.
    Míša

    OdpovědětVymazat
  7. já byl v Praze v pátek... taky bych řekl že máte tak 14 denní náskok oproti nám. Ae i u nás je jaro , paráda

    OdpovědětVymazat