sobota 22. března 2014

Barování v březnu





Dnešní den nebyl nijak jednoduchý.



Ovšem večer bylo báječné setkat se s přáteli v Malostranské Besedě. Užili jsme si veselý a hudebně zajímavý večer, který jako vždy zahájila paní ředitelka Sandra Nováková. Tentokrát písní  V hotelu v Olomouci ...ano Hapka a Horáček, v originále Szidi Tobias.



 Přidávám malou videoochutnávku finálního vystoupení. Piano Jakub Přibyl, zpěv a trumpeta Vašek Tobrman, bicí Petr Zimák a zpěv Honza Nedvěd (ten hodný :o))



Během večera Filip Rajmont  okomentoval  s humorem mu vlastním (a v to jsem doufala :o) )Manuál úspěšného diváka, který  vydalo divadlo Brno.

Návštěvníci brněnského Národního divadla se zde v deseti krocích doví  jak se do divadla dostat a jak se v něm chovat, dokonce kdy si mají koupit chlebíček :o))) Pokud se chcete stát úspěšným divákem i vy tak si můžete stáhnout manuál ZDE

Fotky z barovacího večera budou taky, jen ten čas.

Jo a děkujeme našim milým v Drahau za hlídání Holynek !




4 komentáře:

  1. Filip to jistě zvládl bravurně, nevím co k manuálu říkal, já to vidím i tak (a že do divadla chodím dost často), že těžko lze napsat, jak to je, tedy "burane, když se neumíš obléct a chovat, tak do divadla radši nelez." Já osobně bych angažovala uvaděčky- vyhazovačky a nepustila bych je dovnitř. To nejde. Tak se to musí podat oklikou a nadsázkou, místy vyznívající možná divně. Ale Vy jste nikdy nenarazila v Národním na exoty s baťůžkem, nebo na intelektuály, kterým během představení zvoní mobil či neví, kdy mají zatleskat? .:-) Jinak, hezký den přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko samozřejmě narazila...jéééje :o))) j kdybych byla ředitelka divadla (:o) ) nechala bych to rovnou tisknout na vstupenky. Myslím, že zejména mužská populace by vzala takové informaci zavděk. Alespoň můj muž se mě vždy ptá co si má vzít...a to žádný buran či baťůžkář není :o)
      No ale informaci, že si mám o přestávce koupit chlebíček a že mám po divadle zajít ještě do okolních pohostinství...to už víme kdo za vydáním onoho manuálu stojí. Na to se Filip obzvlášť zaměřil (škoda, že jsem jeho řeč nezaznamenala )
      Vyhazovačka v divadle...to by se mi nelíbilo, to raději snad ten (nevěřím, že to říkám) vytahaný svetr

      Vymazat
  2. Zajímavá debata... Upřímně mi taky přišlo, že je tam spíš s nadsázkou až ironickou napsáno:"Byli bychom rádi, kdybyste se do divadla hezky oblékli a nechodili po začátku představení"... Prostě někoho je třeba nakopnout!! :)

    OdpovědětVymazat