pátek 4. října 2013

Les Misérables

 aneb Bídníci. Bojuju s časem, tak jen v rychlosti...jestli ještě neviděli nebo viděli a ještě jednou by chtěli vidět, pospěšte si ...muzikál končí.
My využili skvělé nabídky,  a navštívili Pyramidu ...aneb divadlo  GOJA MUSIC HALL poprvé.
 Proběhli jsme se mezi kolotoči, kde starší dáma unaveně chraplavým hlasem vybízela k posledním jízdám.
 Představení bylo krásné....krásně výpravné.  Mě většinou na muzikálech moc nemrazí, to už jsem psala, nejsem asi ten správný divák. Ovšem hlas Vlaďky Skálové v roli Eponine mě dostal. Dalším milým překvapením byl Filip Čapka..Švandovský herec ...a to mi udělalo moc velkou radost, byl to  úžasnej Thémarider a jeho madame v podání Renáty Podlipské..to není o čem já jejich vystoupení jsem si užila maximálně !
 Mile mě překvapil představitel role Marius ...Josef Vágner. Zajímevé, vždy se mi jeho hlas zdál tak nevýrazný...zvláštní barva, příjemná. V roli Cosette jsme jeho sestru Terezu Vágnerovou neviděli, alternovala(nebo obráceně ) ji Tereza Mátlová.
A mužské hlasy večera...pro mě ...byli dva...David Uličník a Josef Štágr .
 Byl to zajímavý večer. Takové to poprvé. Nemyslím ale že naposled..dle další nabídky, která se zde v prostorách chystá. Ale nepředbíhejme.
V noci ještě stěhování Toníka...Tony dík za hlídání...jsi výbornej  hlídač...



Holynkám všechno nejlepčí k jejich dnešnímu svátku...mezinárodnímu dni zvířat ...ony na to hází ucho :o)))
 ještě lepší než pískač :o)))

Žádné komentáře:

Okomentovat