středa 9. října 2013

Láska k práci

tak by se mohla jmenovat černobílá fotka.  Je to taková náhodička, když se vám telefonní šňůra stočí do tvaru srdce. Ale i jináč mám svou práci ráda....mám ráda když mám práci. Abych ji měla musela jsem ráno z volna běžet k naši paní doktorce na periodu...takže na rok klid...z téhle strany riziko nehrozí. Uff
To velké uff chtělo odměnu...stejně musela na lačno, tak ještě odevzdat papíry na Muzeu a běžet od koně do Světozoru na latte (neuměj ho) na Václaváku reklama na designblok 2013 ale nedám to jen jdu okouknout nové HM HOME (nové se bude otevírat na Smíchově) v pasáži Myslbek...a něco pokoupila ale to příště.

Dávám přednost prochajde podzimní přírodou...oběd jsem vařila v Al Mulino
Ještě rychlý vlez do Ikea...akce plédy a těch není nikdy dost...a ejhle novinka...otevřeli nám kavárnu, dortárnu....tak proč se večer nezabít  :o))


2 komentáře:

  1. Nádhera! Hlavně ta fotka z parku, pro takové chvíle miluju podzim ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko taky podzim miluju...ty barvy a všechno se zklidní :o)

      Vymazat