úterý 22. ledna 2013

Láska a peníze

Původně jsem v letošním roce chtěla maličko ubrat. Ne lásky ale spíš peněz, těch vynaložených za kulturu. Ale když se podívám do svého šuplíku, kam kulturní lupení ukládám, je mi jasné, že jsem své předsevzetí minimálně nedodržela.  A možná bych nebolo tak "zle" ale   když je člověk obklopený lidmi..přáteli, kteří mají divadlo a posezení v hospůdce rádi stejně jako my, je frekvence návštěv divadla rázem namnožena i jejich přičiněním.
A tak dík, za tento večer, patří našim letitým přátelům Há :o)
K samotnému představení inzerovanému jako kruté komedii poznamenám, že rozhodně není pro každého diváka. Ovšem výkony herců, to prostě jen herci z Dlouhé dokáží :o)...tektokrát vynikající Klára Sedláčková.Oltová a  samozřejmě Helena Dvořáková. Pánové, zejména Jan Vondráček, neměl tolik prostoru..škoda. Já si ho...jeho talentu... užiju a nepotrvá to dlouho, protože divadlo v Dlouhé,  navštěvuji moc ráda  ...a asi nejen já :o)

foto jsem si půjčila ze stránek divadla v Dlouhé 




2 komentáře:

  1. Aranelko,
    a proč by jsi to dělala. když je ti v tomto prostředí s herci a milými lidmi dobře ?
    Já už si podle tebe dělám seznam kulturních představení, které bych ráda jednou viděla :-)
    Krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko s věkem rostou nároky :o))) tedy ty moje, tolik bych toho chtěla ještě vidět a slyšet a samozřejmě užít čas s přáteli. Divadlo v Dlouhé si rovnou zaškrtni celé, myslím že nedokáže sklamat :o)

      Vymazat