pondělí 24. prosince 2012

Čekání na Ježíška...



 ...u  nás doma. Nábytku pořád moc není a nějak nám ani nechybí. Tedy prakticky chybí protože volný prostor v komunikační zóně je na úkor ostatních pokojů, kde se nachází nějaké to příslušenství v krabicích a knihy kam se podíváš. No  ale ještě chvíli to tak zůstane, než nám nějaká ta knihovna a komoda padnou do oka.
Nový je u nás... odvážný počin ve formě téměř bílého koberce. A to  oceňují  zejména Holynky :o) Tak snad bude chvíli hezký.
 



 A když bylo doma vše hotovo,(i kuchyňská linka byla k focení :oD)  sedli jsme do auta a jeli jsme zkontrolovat, jestli Ježíšek naděloval i jinde...opatrně jsme pootevřeli dveře ...

....a byl tam :o)





 





Krásné svátky vám všem  :o)

10 komentářů:

  1. I Vám přeji krásné svátky.
    Máte moc pěkné fotky, ale na tu poslední se nemohu vynadívat. Je nádherná!

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se do očí doslova vhrnuly slzy - tolik štěstí a lásky!

    OdpovědětVymazat
  3. Aranelko, z těch fotek čiší tolik něhy.
    Moc krásné, taky mě to dojalo :)

    OdpovědětVymazat
  4. Aranelko, preji krasne vanocni svatky plne klidu, pohody a porozumeni. Katerina

    P.S.: Ta posledni fotka je nadherna...

    OdpovědětVymazat
  5. Aranelko krásné čekání ..moc se mi to u vás líbí. Úplně chápu volnost je volnost :). Elinka je nádherná! Nečekala jsem, že mě miminka někdy ještě znovu takhle budou brát za srdce.

    OdpovědětVymazat
  6. Nejvíc nejhezčí je ta "nakukovací" :-) Krásné svátky...

    OdpovědětVymazat
  7. Moc vám všem děkuji. Doufám, že vaše svátky se nesou jen a jen v duchu rodinné pohody a veselí

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné svátky a ta poslední fotka je nádhernááá.

    OdpovědětVymazat
  9. Konečně jsem se dostala k tomu, abych projela celý blog ;-) Tolik mi připomínáte mojí rodinu, také jsme vánoce byli všichni spolu, taky jsme měli voňavý malý uzlíček pod stromečkem. A holky měly i dost podobné kostičkované šatičky :-) http://lennkablog.blogspot.cz/2012/12/stedry-vecer-u-rodicu.html
    Jak to asi bude probíhat letos ;-)

    OdpovědětVymazat