středa 1. května 2013

Ve tvém věku ?


spráskla ruce Maruška, když se dověděla, že si Pepa pořídil kolo. Ta událost se stala asi před devíti lety. A Maruščin výrok u nás zdomácněl. Používáme ho v různých situacích, jako třeba já dnes. Můj muž ...ve svém věku ??? ...utrhl větvičku sakury na sídlišti a přinesl domů. A tak neuschnu....ani ve svém věku :o)))




7 komentářů:

  1. Pozorný manžel! To já ve svém věku uschnu :-( (pokud se nepočítá Davidova uslintaná pusa s příměsí streptokoků na kanapi).

    OdpovědětVymazat
  2. no můj manžel v duchu předpokládal, že na sídlišti žádný rozkvetlý strom nenajdeme.
    A předpokládal špatně, o jednom jsem věděla. Takže pusu jsem dostala a neuschnu.

    Míša

    OdpovědětVymazat
  3. krása..nás tu také oblažují :)

    OdpovědětVymazat
  4. Aranelko, líbání pod rozkvetlou třešní není radno podceňovat .... a to v každém věku :o):o):o) .......... přeju ti krásný "máj" .... Marki

    OdpovědětVymazat
  5. Jeden rok u nás na prvního máje nekvetly ještě ani sedmikrásky. Můj muž tenkrát najednou odjel, vrátil se z rozvetlou větví. Nechápala jsem , kdy ji vzal. Jel 15km přes kopec, kde už třešně kvetly, sebral větvičku a zase se těch 15 km vrátil. A vše jen pro mne.
    Takže v každém věku.

    OdpovědětVymazat