středa 15. května 2013

Proč se nepochlubit

 ...ani nevím co jsem si představovala...jaké to bude.
Nejspíš opojená mládím jsem myslela,  že to bude hrozný !!! nebo,  že  snad ani nebudu ... ale jsem !
A dokonce  je to  docela dobrý  :o)
Krásný májový  den všem  !

11 komentářů:

  1. Mne stejné číslo čeká v prosinci, ale pocity jsem měla stejné a mám.Někomu začíná život ,jak má být po 40cítce a někomu po 50tce.Taky si to užívám!

    OdpovědětVymazat
  2. Blahopřeji a krásný májově narozeninový večer přeji

    OdpovědětVymazat
  3. Tak přeji všechno nej, Aranel!!! a krásný večer:-) Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Máš se čím chlubit!!

    Jsi mi v tomto vzorem :)


    Krásné narozeniny!!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné 25. narozeniny a klidný ten další rok plný hlavně zdraví! ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Jo, jo, jen se chlub. Opravdu máš čím a i pro mne jsi vzor. I díky tobě se snažím koukat na svět jinak, líp :). Moc ti za to děkuju.
    Dneska jsem měla v HP chuť se stavit, ale bylo pozdě....Tak snad někdy. Co další sraz?

    OdpovědětVymazat
  7. Alle gute a jen tak dál...jsem ráda, že jsem tě mohla potkat!

    OdpovědětVymazat
  8. Aranelko, vše nej k narozeninám :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Aranel vše nejlepší k narozeninám.
    Vždyť je to krásné číslo.
    Vždyť jsme už babičky a vy dokonce několikanásobná.
    Doba se mění. Dnes ženy zhusta rodí i po 40.-cítce. Taky jsme to zkoušeli, ale nepodařilo se to. A teď na prahu 50-sátky vidím, že sil ubývá a ubývá.
    Dříve to bylo tak, že když Babička od Boženy Němcové přijela na Staré Bělidlo v 55-ti a byla popisována jako stará osoba.

    Míša

    OdpovědětVymazat
  10. Gratulace :-) a hlavně samá veselá pokračovaní. PS: kde e dají sehnat tyhle boží naušnice :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Moc vám všem děkuji za milá přání k narozeninám !!!
    P.S.: náušnice...už to vím. Já si lámu hlavu k čemu ty čísla jsou. Neodolala jsem a koupila v zimě na Národní...od 0 po 9 ale k čemu slouží jsem netušila :o)))

    OdpovědětVymazat