pondělí 20. května 2013

Loď tajemství

Jsem navštívila poprvé. Děkuji výherci Ivance. Půl nabídnuté výhry jsem ihned ukousla a usedla s ní do první lavice :o)
Pravda, předcházeli pochybnosti. Večerní pobyt na lodi si dokážu představit po sluncem prohřátém dni. Jenže počasí téměř na  konci května neodpovídá ani náhodou, vidím to spíš na hodně špatný březen.
Běžím tedy nejdřív z práce domů, pro zimní kabát a deku (zimomřivci, deky na lodi  mají v lodním kufru !) a ještě pro jistotu si ověřuji, jestli Ivanka výhru nevzdává. Kdepak, tak vyrážím pražskou MHD dojedu na Kolbenku, "vážení cestující vystupte si". Volám kolegyni, na jak dlouho to vidí...deset minut, dobrá. Na Výtoň s dekou i foťákem dorážím jen taktak.
Divadlo Aqualung zahrála divadlení šlágr (známe zejména ten z TV, že ...všichni jsme GOGO :o)) Čtyři vraždy stačí drahoušku. Představení komiksové, velice vtipné. Vychytávky nelze prozrazovat, jdete se raději na Loď Tajemnství podívat, zvláštní to zážitek, nijak nepříjemný. My dokonce měli ohňostroj bez objednávky, slyšet nebylo ani hlasitý křik, ovšem herce to v žádném případě nevyvedlo z rovnováhy a pěkně toho bouřliváka do své scény zapracovali :oD
Po divadle byl ještě koncert  Aquajazz. My to ale nedali. Zima byla opravdu velká.

Rozhodně to nebyla poslední návštěva této zajímavé kulturní směsice...divadlo, hudba, loď, bar...a na lodi pobývali i psiska, takže příští kultura bude možná za účastí našich Holynek :o)


4 komentáře:

  1. Děkuji moc za komentář u sebe, teď zase já u vás :). Aqualung mám moc ráda, ať už hrají na souši (u Cimrmanů), nebo na vodě. Doporučuji Pytlákovu schovanku nebo Příliš skromného Nicka Cartera (za vyšších teplot, pochopitelně).

    OdpovědětVymazat
  2. Byla jsem na lodi, když začínali. Nachové plachty. Lístky jsem také získala jako výhru. Bylo to nezapomenutelné.

    OdpovědětVymazat
  3. Byla jsem také na lodi. Když začínali. Nachové plachty. Lístky jsem také získala výhrou. Bylo to nezapomenutelné, v té době zcela jedinečné.

    OdpovědětVymazat