čtvrtek 30. května 2013

Cesta na Slovensko

...loučíme se. Ráno nás probudila vůně slaného štrůdlu. Byl vynikající, ostatně jako všechny many podávané našimi přáteli. Lucie a Vašku moc děkujeme za všechno,  bylo nám s vámi mile.
A já ještě moc děkuji za dárek, který mi radosti vyrazil dech ...paráda, co říkáte ? :o)

vyrobila Dáša http://kopacci.blogspot.cz/
Cestou, ostatně jako vždy se stavujeme v Rožnově.  Konkrétně v Hotelu AGH. A nikdy nás místní restaurace nezklame. Můj muž měl prý nejlepší boršč jaký kdy jedl a i další chod mu prý hladil bříško zevnitř až na Slovensko :oD. To já neodolala nabídce napsané na tabuli křídou...Domácí tiramisu...že domácí znamená tiramisu plus čerstvé jahody zakápnuté likérem a vynikající jahodová zmrzlina. Prostě vynikající, příště se stavíme opět.


Cesta na Slovensko byla...no deštivá, svůj oblíbený úsek kolem hradu Strečno, pohled nic moc.
 
 


A pršelo, pršelo a ještě jednou...ale nevadilo, setkání s milým příbuzenstvem je vždy fajn.

A ještě jeden výhled z našeho okna...ty kopce na obzoru ať se díváš tam či tam...to je nádhera, to je můj rodný  domov :o)









2 komentáře:

  1. To je fajn... vidím tvůj rodný kraj :) alespoň z okna...vypadá to nádherně i přes ty podmínky.

    OdpovědětVymazat