pátek 5. dubna 2013

Pomáda

už se polepšuji, v divadle nefotím jen při závěrečném vystoupení Míši Doubravové mi to nedalo a najednou cvak :oD

muzikál v divadle Kalich.

Jsem babička, která si myslí, že je mnohem lepší sdílet s vnoučaty kulturní zážitek než jim koupit nové punčocháče či boty.( Od toho mají rodiče :o))
 A protože Toník i Míša jsou nadšenými diváky, rozhodla jsem se je v návštěvách divadel podpořit. 
I využila jsem lákavé nabídky na představení Pomáda, 2 + 1. Jedna volná vstupenka byla určena pro dítě do patnácti let a tak jsme se vypravili do divadla Kalich.

 V první řadě,  nepovažuji se za  muzikálového diváka. A pokud se na představení zhodou okolností dostanu, tak už předem nečekám valnou kvalitu. Při chrlení nových a nových  představení tohoto typu, to myslím není ani dost dobře  možné. 
A tak se nakonec může stát, že mě představení něčím zaujme a musím konstatovat, že až taková hrůza to nebyla. Samozřejmě zaujala Rizzo alias Míša Doubravová. A jeji parťák nejen na pódiu Roman Tomeš. Ten je typově pro roli Dannyho naprosto ideální. 
Velice příjemná barva hlasu, pro mě neznámá Kateřina Herčíková, to si budu pamatovat v souvislostí s jinou známou Kateřinou. A nesmím zapomenout na Davida Gránského, kdysi finalista soutěže X-faktor. 


Ovšem k  pocitu hrůzy přispělo nekolikrát opakované nasvícení hlediště, to než se přestavěla scéna. Opravdu velice zábavné,  být takto oslňován.
K další "dokonalosti" večera přispělo divadlo samotné. Milé dámy, nepočítejte s tím, že si dojdete na toaletu. Ta zde kapacitně jednoduše nestačí. Míšu nakonec propašoval gentlemansky Tonda na pány. Tam to ...alespoň pro ten okamžik..zelo prázdnotou.

A potom, koho by mohlo napadnout, že na představení  kde jsou  vábeny děti zdarma,  není slovník  pro uši  malých  diváků upraven.  Kdepak. Nejhorší je, že ani nemůžu žádat vrácení vstupného, protože všechna ta jadrná slova měla Míša zdarma. 

Ale jak už to bývá, všichni máme rádi nějaké to zakázané ovoce. A v případě mé vnučky tomu není jinak. Takže dětem se představení líbilo. A protože jsem neustále sledovala její reakce, vím že všechna ta sprostota se ani k jejím uším nedostala. Prostě to naštěstí nepobrala.Nebo dělala, že nepobrala :oD
 A já budu příští kulturu vybírat mnohem opatrněji.

A tahle čokoláda byla pro mého muže. Za to, že byl doma sám a hlídal Holynky. Dobrůtka je se zeleným čajem a mátou. Veliká dobrota :o)

2 komentáře:

  1. Ano Aranel také bych chtěla být babička přes zážitky.
    My máme teprve vnoučka 2,5 letého.
    Ale plánuju, protože jsme babi a děda z města, že ho budeme brát do divadla, do kina, do muzea.
    Začneme tím muzeem, u nás v Plzni máme na náměstí muzeum loutek. Tak ho tam, co nejdříve, vezmeme.

    A ještě jedna perla na konec. Když byli mí synové malí asi tak 9 a 10 let, vzala jsem je do divadla na operu Rusalka. Seděli vzorně, jen ten mladší Pája po 1. dějství začal šoupat nohama. Ale vydrželi oba. Po skončení jsme odcházeli domů a Pája pronesl perlu :
    " Bylo to hezké až na tu hudbu ". Podotýkám, že to byla opera.
    Míša

    OdpovědětVymazat
  2. Já už jsem k tomu své napsala :-) Ale věřím, že Tomeš by u mě ještě % hodnocení zvedl ;-) V dohledné době se do Kalichu nechystám... ba ani zadarmo ;-)

    OdpovědětVymazat