neděle 28. dubna 2013

Dívka, která...

 ... no však to znáte. Nedávno jsem ve svém blízkém i vzdáleném okolí zaznamenala čtenářské šílenství tlustých knih Stieg  Larssona.  Nepodléhám módním vlnám v četbě.  A potom, jednotlivé díly  jsou velké a těžké. Vzhledem k faktu, že čtu nejvíc na cestách do prác a z ní domů, mám prostě svou normu a té se držím.
No a ještě tak. Venku se zkazilo počasí. Pro nás nemocné příjemný stav. Kvůli TV se nemusí  zatemňovat okna. Manžel obstaral tři díly Milénia na DVD  a trávili jsme u seriálu dost temně příjemného  času.
Člověk měl pocit, že u nás se nic takového ani podobného stát nemůže ale pak jsme se podívali na pořad Reportéři a mrazilo nás v zádech ještě víc.
Jo  a na obrázcích jsou bylinky,  až se uzdravím tak začnu zase kuchtit, vyběhnu na balkón a uříznu, to bude mana :o)

4 komentáře:

  1. S těmi knížkami to mám podobně ;-). A bylinky jsou úžasné...jaj, ty se budou hodit! ♥
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  2. Knihy jsem nečetla, ale seriál viděla a líbil se, mám ráda ty pěkné severské vraždičky:-) A přeji hodně zdraví ... bylinky pomáhají, vidím šalvěj - ta je skvělá na krk!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. také mám ráda severské vraždičky :oD ...bodlo mi to. Překvapili herecké výkony a typy...jako by postavami žili. I jsem četla o hlavní přeedstavitelce jak se připravovala na natáčení...hubla a učila se bojovému sportu, nechala si propíchnout uši i nos...borkyně.
      Bylinky pomáhají, máta i šalvěj k tomu kořen zázvoru :o)

      Vymazat
  3. Bylinky vypadají úžasně..a ještě jsou k snědku :)..těším se na tvoje kuchtění!

    OdpovědětVymazat