středa 24. dubna 2013

Fototémata



dnes víno

Nedávno jsem se zmínila, že jsem se opět přihlásila do fotokurzu. Mým snem je totiž fotit kvalitní smínky :o)))
Michal, který naši partu fotonadšenců vede si pro nás vymyslel zajímavá  témata. Takže žádný fotoatelier ani školní lavice. Pokyny v mailu zněly jasně : 

Budeme potřebovat hlavně nabitý fotoaparát s naformátovanou kartou.
Objektivy reportážní. Hodí se v podstatě cokoliv od 17mm až po 200mm.
Externí blesk nebude potřeba, filtry také ne.
Pozdě večer se hodí stativ (jeden můžu půjčit) a dálková spoušť
sraz v 18hod před vstupem do JuldaFulda

a ještě malé upozornění: v žádném případě ulovené snímky v PC neupravovat, neořezávat !!! 

Tak, a na místě zjišťuji, že se zde konají dvě akce jakožto cíl našich objektivů. 

Ta první je výstava s příjemným názzvem víno a delikatesy
Pro objektivy zase ale nic příjemného, protože ač venku svítilo teplé slunce, tak uvnitř byl takový ponurý stín. Místo voňavých laskomin zaváněl i odér z ochutnávajících :o)))  Ochutnávat jsme mohli i my ...dík patří Michalovi, který je odborníkem i tomto oboru viz. Wino a zajistil pro nás volné vstupy. Další překážka...hooodně lákavá...sklínka na  víno proti stokorunové záloze aby bylo možné ZDARMA ochutnávat. 
No, do toho já nešla. Těžká brašna, foťák na krku a sklenka v ruce a odřená pata mi dohromady neladila.

Téma č. 1  práce je zábava
jedna milá pracovnice nejmenované TV..její reportáž o vinařích a víně nabrala na grádech a byla odtažena střízlivější kolegyní z haly do pryč :oD ...snad si pozornější všimnou kusu nápisu na zdi ...klady :o)))
téma č. 2  život v pohybu 
příjemná procházka, že ? :o)
Téma č. 3 (jsem prostě sólista, trhám se od party a jdu se podívat ven:oD) lidé města pražského
lidé města pražského...když nemají vlastní zahrádku ...vydávají se do těch u hospod a hospůdek i dopřávají si zlatého moku...no dej nám Bůh štěstí všem nejen pražskejm :oD
  ...venku se nechám přilákat tóny hudby ...probíhá zde doprovodný program i 
nočního běhu pro Světlušku

 ( opět vracím k tématu č. 1) práce je zábava 


i k tématu lidé města pražského
Můj hudební miláček...Mário Bihári...pamatuje ještě někdo seskupení KOA ? tak nyní Bachtale apsa

 
jedna zamyšlená Světluška města pražského...škoda,a že se v tykadlech neodráží hradčana :o)))...i já si pořídila tykadla i náramek ...heč...a podpoříla dobrou věc :o)

a tohle je už další téma: Strach lže a ty mu věříš (plot, takový ten pomyslný, který člověka dělí od věcí, které by chtěl a třeba by i na ně měl, tak ten já důvěrně znám )

Nevím jestli snem tohoto pejska bylo běžet se Světluškou ale zůčastnil se aktivně a radost v cíli měl ohromnou :o)

téma sen (Realizuj svůj sen)

realizovaný sen jedné nevidomé dívenky Světlušky ...krásně zaspívala s Anetou Langerovou
 
 
lll
komentář ke splněnému snu Pavla Nového myslím také  není třeba... je motivací pro tisíce, nejen nemocných lidí ...bravooo !!!l



 

a tohle je zase další téma  Život v pohybu....nojono...nechtělo se mi tahat se stativem, takže žádné kouzla se světlem se nekonala ale ždímala jsem z f4 co se dalo no



a tohle téma by mohlo mít klidně i název Nadšení hýbe světem  což je další téma
No a nakonec ...cestou do kopce k zaparkovanému autu, nohy bolely chjo...
téma poslední.............. Úspěch je cesta,  ne cíl








13 komentářů:

  1. Tak jsem se pokochala...
    moc se mi líbily fotky a komentář ještě bonusem :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko moc děkuji. Jsem zvědavá jak ...předpokládám kriticky...zhodnotí mé úsilí pan profesor :o)))

      Vymazat
  2. A ty se divíš, že jsi nemocná.....

    OdpovědětVymazat
  3. moc se mi líbí ten záchranář..ted ta fotka

    OdpovědětVymazat
  4. Aranel.... to nechybělo mnoho a mohla jsem mít od tebe fotku!!! Já se na Víno a Delikatesy pohybovala ve středu skoro celé odpoledne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a já tě viděla...nefotila...krásně rozevlátou mile se smějící ...neudělala bych ti to, respektuji soukromí :o))) nefotila jsem ani Ondru Rumla :o)))

      Vymazat
    2. upřesním...viděla jsem tě odcházející, když jsem vcházela :oDDD

      Vymazat
  5. Ostudně jsem si zase na tebe vzpoměla po dlouhánské době....a je toho ke koukání opravdu spousty a je to krásné. Je vidět že kurzy opravdu absolvuješ dobře. Ale i bez nich si fotila opravdu moc pěkně, ne že ne....Ale člověk se má pořád učit a tak se ti nedivím že ses do toho opět pustila....Možná máš oko pro focení od přírody dobré. Někdo to musí tvrdě nahánět aby někdy z něho vypadl skvost...(já)...tak držím palce ať své fotovzdělávání řádně dokončíš!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy děkuji a máš pravdu, člověk se má pořád co učit, navíc ta naša parta :o)

      Vymazat
  6. Dobry den,
    jen zatim jednou jsem psala komentar na blog, ac jich nekolik sleduji, ale ted zase musim.
    Fotky jsou krasne.
    Dekuji za ne
    Zuzana

    OdpovědětVymazat