středa 4. dubna 2018

So Faded

  jsem nahazovala v polovině chřipkového února....já marod...dostavila se chuť na pletení nového návodu ale nedostavila se  nálada na barvy, které by se měli na svetříku prolínat  ...i když to není zas tak pravda, protože klubíčka Sheepjes River Washed ...v mém případě 941 a 942...jsou krásné, ojíněné barevnými chloupky.
Láska na první pohled.

A když teda ta chřipka a venku hnusně...nahodila na větší pohodlnou velikost ...čili žádný sexy svetříček z něj není...spíš bude slušet pyžamovým kalhotám ...nebo jiným pohodlným :o)

 Na prolínání barev přece jen došlo...ne v těle, protože asi by to vypadalo taky pěkně ale nejsem si jistá, že bych se v něm cítila dobře...ta modrá mě stejně baví  nejvíc a růžová rukávům sluší, osvěžila jsem řádkem i lem výstřihu

 Můj So Faded je takový hodně volný a pohodlný pulovr...dokonce má o fous delší záda...
 z příze se mi pletlo moc hezky...

 Já myslím, že nezůstane u jednoho...že si ještě jeden takový ten pěkný, skutečně prolínací s hodobožových klubíček upletu ❤

 Doma : Holynce není od rána dobře. Nejspíš něco snědla co neměla ?!...

Žádné komentáře:

Okomentovat