sobota 10. prosince 2016

Quynn




 Dnes nádherně svítilo slunce.
Vůbec mě to ale nelákalo ven.
Prostě únava.
Mám problémy se spánkem. Usínám v noci v jednu hodinu...nebo už je to ráno ?...a vzbudím se hodinu předtím než začne zvonit budík. Což je ve třičtvrtě na pět.
A jindy se budím  i když nemusím vstávat.
Trvá to už nějakou dobu jen jsem to nechtěla vidět.
NO ale co s tím ?

A tak jsme trávili den doma. V poklidu.
Pletla jsem. Můj relax.
Čepice měla mít původně jiný tvar ale mám slabost pro tento návod.
Najdete ho na Ravelry pod stejným názvem
Příze Mille Colori č. 53 koupený u Vlněných sester
jehlice č. 4,5

Pletla jsem i jinou věc ale tajný !






4 komentáře:

  1. Čepička je boží.Krásné adventní dny. Pavla

    OdpovědětVymazat
  2. S tím spaním to mám Aranel stejné. Bývaly doby, kdy jsem večer zalehla a s pocitem, že je tu nejkrásnější čas dne, jsem do 5 minut spala.
    Dnes se hodinu převaluji, než zaberu a budím se dříve, než mě vzbudí mobil.
    Že by to bylo věkem, oslavila jsem letos abrahámoviny. Tož možná je to tím. Nevím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi Míšo taky ten věk. I ta práce na směny...den noc. No uvidím co se dá dělat.

      Vymazat