sobota 4. dubna 2015

Narozeninové Barování

pořad Barování je tak neuchopitelný a tak těžko se přenáší atmosféra večera do psané formy. Obdivuji Wlčici, že tak brilantně vládne slovem. To já s hrůzou zjistila, že ze zmíněného důvodu ještě nestihla sepsat barovací příspěvek z minulého měsíce. A  máme tady další.
Takže s chutí do toho. Nakonec, za mne stejně mluví spíše obrázky....hodně obrázků :o)

Téměř pokaždé musíme  odvést štěkavce do Drahau. A to je bratru 50km. Ještě kytku. Měla jsem představu .....ale neklaplo to.(ta z úvodní fotky  není od nás) Protože je hodně květinových síní s nádhernými kytkami, dokonce vyhlášených  ale bohužel jen málokdo umí. Málem to se mnou seklo. Čekala jsem podporu svého muže, že zasáhne ale on ...jak to říká s oblibou Wlčice, to má těžký. No tak jo. Věřím v další příležitost, to si míním tedy pohlídat. Chvátáme dál, máme maličko skluz. Spolujezdci čas plyne ještě pomaleji. Šáhnu tak jak to dělá silný kuřák do kapsy a malér na světě...nemám lístky !!!
Já, která shání lupeny pořád, kolikrát  ani neví komu, protože si lidi píší.
 Pepa mě tedy vyložil na Malostranském náměstí i s koštětem a pokračuje v cestě, pro změnu jiným směrem ...sematam. Snad to stihne. Omlouvám se naší milé návštěvě, která z Hané vážila cestu aby užila pohodou nerušený barovací večer a ejhle. Chtělo to sklenku něčeho dobrého. Do toho píše Wlčice to svoje ..."kde stéééé?" no kde asi :o)) naštěstí hodná slečna ač nás nezná...či vlastně zná, to se nedá asi zapomenout, že každý měsíc si necháme od ní razítkovat ruce...tak hurá pustí nás i bez, přesto že má strach...snad teda ty lupeny máme...máme, Pepa dorazí lehce orosen ve 20:00. Hurá, všichni sedíme...děkujeme...večer může začít !
A večer je svátečný. Trošičku v předstihu účinkující přejí královně Barování k narozeninám :o)
Dál už nechám promlouvat jen fotky tohoto krásného a veselého večera. Jak jsem zmínila Wlčice moc trefně popsala atmosféru celé události. Se vším souhlasím včetně vystoupení Tomáše Měcháčka, příště raději zpívat !. Moc se mi líbila nová účinkující Kristýna Kubíková, prostě  česká Norah Jones


























 

Žádné komentáře:

Okomentovat