úterý 2. srpna 2016

Ostrá

 nevím proč se ji tak říká, protože všude kolem placka. Žádný hrot. Leda naležato.

 V boudičkové práci  si slibuji, že svůj volný čas budu trávit co nejvíc venku.
Budu výletovat a tak.
Muž měl hodně práce a návštěvu lékaře.
Sama. Vláčkem.
Do Botanicus
Fotek hafo










































 



























 vynikající bramborák...za groš







 
 Cestou domů jsem se stavila v krámku u pošty. A koupila lahvičku na pití, která zřejmě letos hodně frčí. Tak už ji mám taky. Holku jednu punťatou :)



2 komentáře:

  1. Aranel, zdravim Vas a moc dekuji za Vas blog. Objevila jsem ho tesne pred narozenim Elenky a je to pro me krasny pribeh na pokracovani... Mate skvely pristup k zivotu, obdivuji Vase fotky, kuchareni, rucni prace, pejsanky...At se vsechno dobre dari Vam i cele rodince!
    P.S. Z Botanicusu jsem taky byla nadsena, kdyz jsem tam pred 2 roky byla...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé moc děkuji. Váš koment si budu chodit číst až mi bude ouvej. A to mi leckdy trošku je. Ať jste kde jste i já vám přeji ve vašem životě jen to dobré. A těším se na příště

      Vymazat