pátek 19. srpna 2016

Luisa

 i mimo blog se vás hodně  ptá na Holynky.
Tak naše psí holky jsou prosím na prázdninách u manželů Wolfových
Mají tam své stálé kamarády a některé nové. Užívají velké  zahrady a procházek na volno bez vodítek.
A my máme taky tím pádem volno, nemusíme se starat, hlídat....jednou za rok  myslím to je dobře. No a že se nám stýská psát nemusím...prostě strašně ale jsem rozhodnutí, že to  dáme  !
O to víc si budeme našeho společného času vážit až se sejdeme  doma.
Kdybych se narodila v jiné části naši tenkrát společné republiky, možná bych se jmenovala Luisa.
Tak jsem se tím chvíli v myšlenkách zabývala,  jestli to není  hezčí jméno.
A  taky jestli by ten můj život třeba nebyl jiný.
Protože dovolená je o tom, že si člověk může myslet a dělat co chce. Dovolovat si .
Dárek už jsem od svého muže dostala a líbil se mi. I se k němu vracím. Dnes jsem ještě dostala jiný.
Dopřáli jsme si ho oba ve formě masáží. Klasické i lymfokalhot.
Na mě to funguje báječně. Po zbytek dne jsem hledala WC.

Po včerejším túrováním jsme se vydali jen na takovou příjemnou procházku Nelesní krajinou

Turista odpočívá a já jsem moc ráda, že se mnou chodí. Lesem a loukami. Z kopce do kopce. A taky začal vášnivě sbírat houby.
Že  jsou mezi nimi i  hořčáci mu neříkám abych mu nezkazila radost.
Doma hromádku pečlivě proberu.
Ale nacházíme i houby jedlé a krásné. Jen je jich hodně červavých.

Našli jsme i zajímavé lesní hřiště

děti zde stavěly domečky pro skřítky
"cink"



Pojedli jsme v Šumava Inn. Boršč a Pepa se ještě nechal zlákat uzeným

A na Kvildě už začínají přípravy na zítřejší boj


1 komentář:

  1. To je dobře, že se Holynky mají fajn! Potřebujete si od nich taky trošku odfrknout a jak vodím, odfrkáváte si velmi dobře! Tak snad sis včerejší svátek Lydie užila. Dodatečně vše nej Lydunko!

    OdpovědětVymazat