neděle 9. srpna 2015

Itinerář








Přiznávám, s tím slovem mám problém.... několikastránkový...je hotov.
Holynky jsme v podvečer odvezli na tábor :o) Budou se mít dobře!
Holy má k dispozici i  televizi a gauč.
Jako doma.
Ovšem k tomu zahradu a další zvířecí společníky. Ty ocenění Nelynka
Jako správná česká hospodyňka jsem usmažila na cestu  řízky.
Aby jim nebylo smutno i pár karbošů.
Abychom náhodou nezhubli, upekla jsem koláč ....švestkový s tvarohem a žmolenkou ...melasa, třtinový cukr, máslo, ovesné vločky a trocha mouky.
Už máme doma svatební oznámení i pozvánku ke svatebnímu stolu :o)
těšíme se!

5 komentářů:

  1. Nápadité svatební oznámení, moc se mi líbí! Skoromanželům už předem vše nej do společných dní :-)
    A Vám, Aranel, šťastnou cestu a díky, že stále píšete na blog. Jste takový můj dobíječ energie. Když rodina zlobí, jdu si pro potěchu a klid sem k Vám... Tady je totiž vždycky milo!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I mě se moc líbí.... to jsou prostě oni! Každá rodina má své, někdy bych to nejraději rozmázla.... jenže kdo by to četl :-D jsem ráda, že sem chodíte.

      Vymazat
  2. Aj mne sa moc páči príspevok...nejak inštinktívne cítim, čo znamená názov :-)
    Tie psíky si u Vás žijú svoj skvelý psí život :-) pri jeho opise sa dosť nasmejem (okrem tej jednej udalosti...ale aj tam bolo milého dosť )
    Tá tvoja domáca šikovnosť, nikto nerobí tak super posýpku ako ty! Napíš kuchárku s cestovaním, rodinným a psíčkovským prežívaním a tromfneš Ditu !
    Aj ja sa vždy teším, že si u teba počtem a rozšírim aj obzor, aj sa vyladím , keď mi to doma neladí... :-)
    Chápem, že nerozmázneš - páči sa mi to u teba ! ( ale trošku by si mohla ...)
    Šťastnú cestu !

    OdpovědětVymazat
  3. Je Slovenka a má bezva recepty, inšpiruješ sa :-)
    http://lusikka-certik.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lusicku milujem a jej rozprávanie o gazdovi a hlavne recepty...šikovná baba ! tá by mala napísať kuchárku. Ďakujem a zdravím !

      Vymazat