pátek 24. října 2014

S oranžovou si nerozumím


Kdysi mi jedna vizážistka radila ať si za žádných okolností nic oranžového nekupuju...to by prý byl malér. A tak oranžový svetřík si rozhodně kupovat nemíním, to možná ani v případě, že by mi ho doporučila.
Ovšem...čas podzimní si s touto barvou lahodí...listí, dýně....a tak se nám vloudila domů ...než začnu ladit vánočně....ale nepředbíhejme.
 Tak a dnes jsem se konečně pustila do mytí oken a vůbec úklidu.  Už to plánuji delší dobu :o))) a
včera mě podezřele  snadno od mého hospodyňského běsu odradil manžel větou " nech to dnes být, když máš volno " ...večer jsem si říkala jak jsem se jednoduše nechala svým chotěm uchlácholit, protože mi neřekl kdo to udělá když nemám volno...??? ? :o)))
Dnes jsem ho raději  poslala na  nákup....vlastně na dva :o) ..to on rád a  já měla klid ....klid na úklid :o)


Nikdo mě nerušil...Holynky hlídaly tašku od Luxu a sledovaly moje počínání se zájmem.





A  jedno zamyšlení...jak nafouknout byt by bylo zbytečné ale jestli posunout knihovnu tak aby vzniknul menší prostor v rohu (místo stromku) na  křeslo, které odpočívá ve sklepě...prostě místo na to moje háčkování ...ale už slyším svého muže :o)

A ještě jeden retro kousek... objevila jsem ve skříni  starý skleněný košík, dříve byl myslím v každé domácnosti a bývalo v něm umělé ovoce :o)))....tak jsem ho vycídila a dala jsem do něj to opravdové...čerstvé....ať si to užije :o)

Krásný víkend všem :o)

10 komentářů:

  1. U Vás je tak krásně! Já mám certifikát na vizážistku a taky vím, že mi oranžová nesluší ;-) Žádné teplé tóny :-)) Ale jinak jí můžu, ikdyž mi z bytu pomalu mizí...
    Asi mám období "klidu", kdy potřebuji zemité, přírodní barvy... a letos nemám ani dýně, vlastně jen hokaido z horské zahrádky :-) A ty už jsou snědené a zamražené. A byt bych také potřebovala nafouknout... o svém koutečku si mohu nechat jen zdát. Ikdyž mám aspoň ten kosmetický :-) Krásný den a Holynkám pusinku ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko já doufala, že seženu dýně bílé ale ani náhodou. Ještě přemýšlím, že je natřu bílou barvou :o)))
      Kouteček s ohledem na své koníčky bych potřebovala asi tak 90metrů čtverečních :o)) I tobě krásné dny přeji ...Holynkám vyřídím :o)

      Vymazat
  2. Myslím,že ne jedna žena se někdy nechá uchlácholit od svého muže...a pak je potřeba prázdný dům či byt a jde to z gruntu :o)
    Hezkou neděli přeji a koukám s potěšením na Holynky, jen tak dál držím stále palce. Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Ano každý máme svou barvu.
    A já mám červenou, oranžovou a žlutou. Nosím je ráda a mám je ráda i doma. Zvláště kombinace oranžové se žlutou lahodí mojí duši.

    Moc ráda se dívám na fotky z vašeho domova Aranel. U vás je to opravdu moc krásný.

    Míša z Plzně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo vy mě zase vychvalujete ...moc vám děkuji :o)
      Každý máme své oblíbené barvičky a tak je to dobře. Mějte se krásně...pohlazení kočičáčkovi :o)

      Vymazat
  4. Lýdie,
    tak blahopřeji k uklizenému bytu!
    To já se snad k dokonale uklizenému domu nikdy nedopracuji:-o
    Když na jednom konci skončím, tak už na druhém zase mohu začít ;-)
    Oranžové období jsem měla kdysi v minulém životě ;-) a pak také oranžovou jsme měla celou kancelář, celých 5 let, ale to byla nutnost.
    Kancelář byla na sever, byla v ní tma a zima.
    K tomu oranžové židle, tak jsem jen doplnila doplňky a každý říkal, jak je jim v ní příjemně :-)
    Jen někteří pánové mě podezírali, že dělám reklamu jedné nejmenované politické straně;-)
    Nyní všechny doplňky z ní odpočívají v bednách v garáži, ale dýně před vchodem mám.
    Koukám, že lístečky u Vás ještě stále jsou ;-)
    P.S. Snad nám to příště výjde !
    Čepule pro holky Izákovic jsou úžasné :-)
    Přemýšlím, že ještě tu mám jednu neočepkovanou hlavinku 11 leté dcery ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lístečky jsem zastrčila do ledničkového šuplíku...a tajně chodím :o)))) jsou vynikající !!!
      P.S. věřím, že ano !
      a přemýšlej ....barvy, styl...inspiruj se a já zkusím vyhovět (s jedenáctiletejma to nebývá jednoduché :o)))

      Vymazat