úterý 28. října 2014

Něco čepic

 po dnech, kdy mi rýmou zasažený nos bránil háčkování jsem opět vzala háček do ruky a vyrobila pár čepic.
Tentokrát  pro dvě holčičky....sestřičky.
 


 a jeden baret

7 komentářů:

  1. Nááádhera a my se moc těšíme :-D Hned pak holčičky vyfotím ♥♥♥ Děkujeme ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Čepičky moc pěkné, ale ta modelka.... to je pastva pro oči!

    OdpovědětVymazat
  3. Parádní čepičky Aranelko, a modelka - vidím, že nezaujala jen mě :o)
    Moc se mi líbí i ten koláč!
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Taky už jsem je měla možnost obdivovat :-)
    Škoda, že já čepice nenosím,nesluší mi!
    Dceři je ukážu a uvidíme,...
    Myslím, že Holynkám by se také nějaká hodila ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. máš to pěkné... :-) jako vždy, hospodyňko.

    OdpovědětVymazat
  6. Aranel, čepičky moc povedené, holčičkám budou moc slušet, to vím dopředu, Lenni je zase parádně nafotí! Moc bych prosila, jestli to není tajné, jak se dělá ten "uzlíkový" sloupek na šedé i růžové čapce? Zdravím Dana

    OdpovědětVymazat
  7. Moc vám všem děkuji za krásné komentáře. Wlčice nechsitoho jo ? :o))) Dana Han jsou to křížené polosloupky...chystám se nafotit postup...jen co bude chvilka :o)

    OdpovědětVymazat