čtvrtek 16. října 2014

čas na dezert

 
od té doby co jsem viděla "akožepuding" na stránkách ZDE nemyslela jsem na nic jiného :o)) a netrpělivě čekala, než avokáda při zmáčknutí budou vykazovat známky zralosti, veliký banán totéž. K dnešnímu odpolednímu kafi to chtělo něco...něco trošku výjimečného a rychlého...nezbývá než doporučit. Opravdu hotovo v minutě ale ten výsledek !!! ...ještě by se snad dalo uvažovat o tečce...do budoucna...třeba nějaká ta hruška v alkoholu by se mohla válet na této lahodné půdi...to příště :o)

A klasika ze včerejšího dne. Květák já miluju na všechny způsoby...i indické květákové kari mám ráda...nebo jen tak pečený s OO....ale KLASIKA je klasika....a když přidáte dětskou krupičku do strouhanky...bude krásně křupat :o)
Začínám se cítit zdravě....asi mi ten včerejší pobyt v zakouřeném baru v La Frabrice  udělal dobře ...shodli jsme se doma na tom, že nám kultura už moc chyběla :o)

A koupila jsem si sadu jehlic. No...jeden nikdy neví a když byli ve slevě, že


2 komentáře:

  1. Vřele doporučuju tento recept - http://baby-cafe.cz/forum/diskuse/78/50702. A díky za váš tip!!!

    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. páni Missorko...to vypadá báječně...tak někdy příštích dnech :o)

      Vymazat