sobota 19. července 2014

Ryze pánská záležitost

aneb kolega měl nedávno narozeniny a já přemýšlela jaký dárek mu vytvořit.
 Obháčkovanou skleničku k pověšení na krk jsem viděla někde na pinterestu.  Pak na to zapoměla a nápad se vynořil v pravou chvíli. Přemýšlela jsem nad aplikací s malým jelínkem. To protože můj kolega je velký Jelínek :o)...ale aby si to společnost nevysvětlovala jinak, zvolila jsem aplikaci knírek....Mustanche, třeba se hodí někomu jako typ na  listopad :o)
Tak ještě vybrat nějakou tu lahvinku a zabalit. Snad ho praktický náhrdelník pobaví :o)
 a pobaví svou vychytávkou společnost  :o)


 Nelynce voláme ráno a večer. Je v rámci možností v  pořádku. Maliličký pidikrůček vpřed.  Nový pan doktor, který se s ní seznámil a hned si ho získala, je prý hodně milá. To my víme pane doktore  :o)
Stýská se nám hodně. Holynce taky,  lehává na Nelynčině oblíbeném místě .



V práci mazec(i na nože došlo)....a další můj (třetí) kolega marod. Ti chlapi nic nevydrží :o)))

8 komentářů:

  1. Tak to je bomba ,tenhle dárek,určitě udělá radost! A hlavně se zasmějete a to v dnešní době důležité. Jsem moc ráda, že je Nelynce pidilíp! Bude dobrá, uvidíš! Dál držím pěsti. Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :o) doufám, že pobaví a následně on pobaví společnost ve vinárně tak rád zajde na dvojku. Nelynka dělá krůčky velice pomalu ale já věřím, že dělají pro její uzdravení všechno. Mají naší důvěru. A děkuji, že držíš pěsti moc si toho vážím. Zdravím a přeju povedenej víkend....snad tam nemáš až takové vedro jako je tady ufff asi 33

      Vymazat
    2. Ne , tady je s bídou dvacet a pod mrakem. A já hlídám Chlapečka a Kesynku zase, tak mám povyražení. Hezký zbytek víkendu a budu se těšit na další dobré zprávy o Nelynce.

      Vymazat
    3. Tak to taky nic moc :-( mě by vyhovovalo tak 25 po celý rok a ještě kdyby pršelo jen v noci nebo k ránu :-) I tobě Macku pěkný víkend

      Vymazat
  2. To je legrační nápad :) pro červené vínko by to šlo :). Přeju brzké uzdravení +:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo? Takový kýč ale radost udělal :-) děkuji, je to naše velké přání. Krásný víkend :-)

      Vymazat
  3. Aranelko, parádní dáreček .... určitě potěšil i pobavil .....držím palečky, ať všechno dobře dopadne !!!! pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki moc děkuji. Jsem ráda, že se líbí ...vousáčová sklínka :o)

      Vymazat