středa 2. července 2014

Hlava děravá a nechť

je minulost. Dnes už máme mnohem vytuněnější výraz pro jednu a tu samou věc, skutečné módní slovo... p.r.o.k.r.a.s.t.i.n.a.c.e.
A můj muž si objednal před časem knížku s názvem Konec prokrastinace. A to rovnou v elektronické podobě. Ovšem firma, která už dávno měla knihu dodat a má předem zaplaceno.... prokrastinuje :o))
 
Já prokrastinaci nemám ráda, nelíbí se mi...zní mi jako sprosté slovo.
Hlava děravá i nechť je mi milejší :o)
Méně milé bylo dnešní zjištění, že jsem zapomněla na odběr krve. Tím byla podmíněná návštěva u lékařky. Ale nakonec vše dobře dopadlo...dopadne. Odběry mi jsem stihla dnes po noční, dokonce jsem se dobře u toho pobavila. A  endokrinologie mě čeká zítra.
Malý spánek, velké kafe, procházka s Holynkami,  pozdní oběd v Mondi, zalít balkónovou minizahrádku a sledovat konec dne. To byl můj dnešní program.
  
 
A taky čekat.
 
 Protože ještě jeden dodavatel prokrastinuje. Doufala jsem, že už dnes zazvoní pošťák a nic. Tak snad zítra...nemůžu se dočkat. Ihned vyfotím a pochlubím se.
A nyní je to opravdu všechno.
Snad jsem na nic nezapomněla :o)







4 komentáře:

  1. Taky miluju poštáky a dokonce i ty prokrastinující, hlavně když mi donesou nějaké ukryté tajemství. Právě jsem dokoukala "Ranhojiče". Líbilo moc a určitě, stejně jako Vy , si ho pustím až se zešeří, listí bude padat a já v teple a přítmí budu sledovat ty příběhy a pít teplý čaj. Nějaká další inspirace z oblasti filmu, by nebyla? Díky za skvělý zážitek. Marcela

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem ráda, že se film líbil. Inspirace bude, slibuji :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Teda Aranel máte krásné růže na balkonové minizahrádce.
    Taky máme na balkóně minizahrádku. Pěstujeme tam keříková rajčata, papriky a spoustu kytiček. Afrikány, levanduli, muškáty. Ale mě se moc líbí ty vaše růže. To jsou nějaké specielní balkonové ?
    Míša z Plzen

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo to je hrnková růžička. Také nevím jak dlouho vydrží, tak jsem ji jen přihrnula hlínou v květináči. Uvidíme, zatím je krásná ale obávám se mšic.

      Vymazat