úterý 15. července 2014

Den volna


po několika dvanáctkách. A další před mnou. Kolega je marod a včera jsem se dověděla, že omarodil  i další.  Ale peníze budou třeba, je to v rovnováze.

Nelynce jsme ráno opět telefonovali. Je opět chválená, jak má skvělou povahu. Stav pooperační má normální průběh, nic nestandartního. Večer budeme volat opět.
I večer stejné informace. Je příliš brzo na jakoukoliv prognózu. Ale v zadních pacičkách citlivost je. Jinak žere s velkou chutí a promiňte, že to píšu tak otevřeně ale i dnes  kakala akorát se jí musí pomáhat masáží.  

Doma přemýšlím jak přeorganizuju obývák a ložnici. Bude třeba Nele vytvořit klidné místo, kde na ní nebude Holynka dorážet nebo ji vyzývat ke hrám. Na noc bude bohužel v kleci, která je prostorná a vejde se do ložnice vedle postele.
Prostě je třeba se zabývat nějakou akcí, jinak je to na zbláznění.
Holynka už přivykla, že je doma sama. Jen pořád chce ujišťovat, že je hodná a vyžaduje odměny. Napila jsem se tak mi dejte odměnu....přiběhla jsem z pracovny do obýváku tak mi dejte něco dobrýho  a tak podobně. Večer sedí mezi námi a kouká na TV. V noci si vleze ke mě do postele a spí vedle na polštáři.

Jdu se nadechnout a zrekreovat  k Elišce.


Líbí se mi, když někdo podniká srdíčkem. To potom i cesta na parkoviště vypadá jako cesta do ráje...hortenzie a další květena  kam se podíváš (jen mám nevhodný objektiv)






venkovní fasáda a vesele osázené truhlíky do ulice.


A takhle krásně to vypadá ve dvoře, kde je malé posezení



 Posezení s barvou na vlasech u kafíčka může s trochou fantazie vyvolat pocit, že jste  kdesi ve středomoří.
 Já ale s "hlavou" chodím jinam :o)  I tak je to pro mě místo absolutní relaxace.

Cestou domů...když už sedím v autě, sfouknu na nákup. Italské dny...koupila jsem jakési italské pečivo. Je to listové těsto a nahoře nasládlá poleva. Straaašně dobrý to je...ne moc sladký ale fajn. (to v pozadí je ubrousek....ubrousky jsou moje úchylka)
 Doma už na mě čekalo tak trošku překvapení. Minulý týden jsem si objednala přízí. Ne ledajakou ...je to 100 % hedvábí, krásná taková přírodní barvička. Přemýšlím, jestli se mám pustit do barvení nebo bělení, nebo ji nechat jen tak.
 Objednala jsem i Lagunu...ta je z 50% hedvábí a 50% bavlna. Je malinko světlejší a taky moc příjemná.
 Tak aspoň mám nad čím  přemýšlet....ako třeba,  co z toho uháčkovat  ?

12 komentářů:

  1. Držte se, bude to dobré-pořád držíme palečky s Kačkou :-) - Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko moc si toho vážím a děkuji. Kačence podrbání za ouškem :o)

      Vymazat
  2. tie priadze vyzerajú veľmi dobre...aké sú na omak?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani na omak nie sú až tak jemné ale spolieham na vlastnosti hodvábu. Až bude chvíľa tak sadnem za začněm niečo tvoriť aby som zjistila viac :o)

      Vymazat
  3. Aranel, Nelinke prajem skoré uzdravenie a verím, že všetko dobre dopadne. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Andrej, nechci připustit jinou variantu a věřím :o)

      Vymazat
  4. Aranelko, nebyla jsem tu ,tak čtu vše najednou až nyní! MOC MOC na Nelynku myslím a taky na Vás. Vím jaké to je, když operovali Táničku a já byla tady, 2 500km vzdušnou čarou daleko.Určitě vše dobře dopadne, držte se všichni! Držím pěsti! Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko děkuju moc. Drž, budeme potřebovat. Moc tě zdravím a ještě jednou děkuji.

      Vymazat
  5. Drzim Nelince palce at vse zvladne co nejlip. Mame take dve psi holky a tak moc dobre vim jak cloveku je, kdyz musi koukat do tech smutnych psich oci a vi ze to zviratko tak moc neco trapi.. Drzte se!!

    OdpovědětVymazat
  6. Přeji dobrý konec! Já jsem taky bývala pejskař a soucítím. Jinak ta příze vypadá fantasticky! Tu bych brala hned a netřesky taky :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Aranel, Nelince držím moc palce. Ono to dobře dopadne.
    Když stůně zvířátko je to jako s dítětem.
    Člověk by to vzal nejraději na sebe, ale to nejde.
    Míša z Plzně

    OdpovědětVymazat
  8. Aranelko, nádherné fotečky !!!! Jsem moc ráda, že už je Nelince líp !!!! Držím palečky, ať je co nejdříve fit !!!! pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat