čtvrtek 27. března 2014

Tak už nám vykvetla


ulice Běchorská. Užíváme si její krásu a bzukot včel.
 
 
 
 





 



11 komentářů:

  1. Mám ráda když kvetou stromy.Krásné fotky.:-) Hezký víkend přeje Vera

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko moc děkuji i já mám kvetoucí stromy moc ráda. I tobě krásný a pohodový, snad bude trošku sluníčka :)

      Vymazat
  2. Aranel to je vám nádhera, ty rozkvetlé stromy.
    Já mám moc ráda takovéto pravé jaro. Kterého je bohužel čím dál tím méně.
    Míša z Plzně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo letos nás to jaro ani nezaskočilo. Nějak přirozeně začalo startovat už v lednu :o))) ale necukám se je to příjemné a ty kvetoucí sakury jsou jako z pohádky. Krásný víkend přeju :)

      Vymazat
  3. Každý rok si říkám, že se tam sjedu podívat. Nevyjde mi to nikdy. Letos si to radši ani neříkám... :-( . Je to krása!

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den,
    ráda chodím občas na Váš blog.Ta poslední fotka pana manžela se ale povedla. Krásný okamžik za života.
    Přeji hodně zdraví a užijte si krásné dny.
    Marková

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Paní Marková moc vám děkuji za váš komentář. Ani netušíte jakou jste mi udělala radost. Krásný víkend přeji :o)

      Vymazat
  5. Fotky jsou krásné, všechny, ale ta poslední, ta je NEJ!! Všichni fotí roztomilé dětičky a ono úplně stačí chytit manžela v tom správném okamžiku :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ta černobílá varianta je fajná..a Pepa září optimismem...a nejen na jaře :)!

    OdpovědětVymazat