pátek 21. března 2014

Chleba domácí


 

 
 

Nene...do počení chleba jsem se nepustila ani to nemám v plánu. Tento krásný, voňavý chlebíček upekla Míša zpřátelená bloggerka ...  ZDE  Můj koutek.
A je vy...ni...ka..jí..cííí. A je po předsevzetí :o))) tak zítra.




Při hledání vhodných rekvizit k focení  jsem vytáhla stařičké lněné utěrky. Len vypěstovala babička, zpracovala, ručníky utkala a moje maminka některý z nich vyšila droboučkou výšivkou.
Tak jsem si ho prostřela na svůj pracovní pidistlůl. Miluju kombinace nového a starého :o) 


8 komentářů:

  1. Paní, ten teda je :-) A babičky to uměly a věděly jak využít vše co příroda dá.... a maminka krásně vyšívala. Hezký víkend Aranel!

    OdpovědětVymazat
  2. Aranel,
    nikdy neříkej nikdy ;-)
    Já právě mám už svůj třetí žitný chlebík z kvásku v troubě :-)
    Pěstuji lecos, ale len ještě ne!
    Před babičkou a maminkou smekám!
    Krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
  3. Chlebik je nielen chutny ale uzasne fotogenicky...a lanova itierka s vysivkou spieva..

    OdpovědětVymazat
  4. Míša je taky zručná žena.. jde jí to s háčkem i s těstem :))

    Jen nakousnout :))

    OdpovědětVymazat
  5. No tak ten je - tu vůůůni cítím až sem :o)
    Prima sobotu.

    OdpovědětVymazat
  6. taky ráda staré i nové..chlebík vypadá parádně!

    OdpovědětVymazat
  7. No to je náhoda :) právě mě v kuchyni kyne můj kváskový chlebík který budu prvně zkoušet také péct v troubě tak jsem tedy zvědavá jak se povede mě :o) Chlebík Míši vypadá skvěle a musel být výborný.. Výšivka je překrásná a v kombinaci s novým vypadá opravdu nádherně ♥♥ Martina

    OdpovědětVymazat
  8. Děvčata, chlebík byl vynikající...spořádali jsme ho do posledního drobku :o)

    OdpovědětVymazat