neděle 9. března 2014

ovečka Déééé


 
už i naše Elenka se dívá na TV. Její jediný oblíbený pořad ...chvíli před tím než jde spinkat ...jsou ovečky, které skáčou přes potok a přihlížející zvířátka známkují jejich výkony.
(po osmé večer se promění v ART a to je oblíbený program babičky :o)))
 
 
 No a tak mě maminka Elenky poprosila jestli bych Elence nevyrobila ...stejně jako liška :o))...ovečku aby si ji Elenka mohla vzít do postýlky na usínání.
A tak jsem nejdřív šila ovečku z bílé deky by Ikea.
Nožičky ne a ne převlíknout na druhou stranu. Po hodinovém trápení mi ubylo energie tolik, že se nezbylo na černá filcová kopýtka a ty bába odbyla.
Taky jsem zašila hlavičku aniž bych ji vycpala. Tak párat.
A tak není divu, že se s tím tak peru...pouštím se do věcí, které neumím.

Hlavička i tělíčko je maličko vyplněno kuličkovým rounem.
Pak uháčkovat svetr (liška ovečku plete)...a s háčkováním na míru ještě pořád bojuju ale svetr byl nakonec akorát.
Tak doufám, že se ovečka Déééčková bude Elence líbit a že se ji bude s ní pěkně spinkat :o)
Merino v různých barvách





7 komentářů:

  1. Tak ta se opravdu povedla! Mám moc ráda tvé barevné háčkování. Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Ovečka je luxusní!!!

    Přepokládám, že nezůstane u jedné :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jeee, ta je pekna. Ta by se libila i me:)

    OdpovědětVymazat
  4. Ovečka je krásná Aranel. Elence se bude jistě líbit.
    Míša z Plzně

    OdpovědětVymazat
  5. Moc vám děkuji za komentáře. Už se moc těším až ovečku předám Elence :o)

    OdpovědětVymazat