čtvrtek 20. března 2014

Kocour Lojza

 byl přejmenován. Je z něj kocour Josef....když už se narodil 19. 3, že :o)
Zažila jsem šok.
Vezla jsem manžela do nemocnice na vyšetření. Cesta v pohodě....jsem výborný řidič :o)
Čekám na něj v čekárně...čekám....skoro čtyřicet minut....otevřou se dveře a po chvíli vyvezou manžela na vozíku v andělíčku...málem to se mnou švihlo.
Všechno je v pořádku. Jsme doma.

8 komentářů:

  1. Taky bych chtěla být výborný řidič:-) zatím pilně trénuju a nejspíš mě švihne s občasných kritik mého muže:-) Kocour je super!:-) Moc zdravím:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko to je moje ochrana...aby mě nešvihlo z občasných kritik mého muže :o))) vzpomínáš na film Rain man ? tím ho vždy dostanu a pak si jedu jak chci :o)
      Děkuji i já tě zdravím :)

      Vymazat

  2. Aranelko, tvůj kocour Lojza je parádní !!!!
    Když vidím to jeho zelené srdce, tak tipuju, že bude bude u Greenpeace :o):o):o) pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  3. Kocour Josífek je nádherný.
    Když tak na ty vaše výtvory koukám Aranel, vy by jste si z fleku mohla otevřít krám s plyšáky.
    A měla by jste tam narváno.
    Míša z Plzně

    OdpovědětVymazat
  4. Josifek je fesak a mazel asi rad laskuje,ze? ;)) Zdravim, Monika......

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Manžel laškuje rád ale tohle bylo navážno... ale dopadlo to dobře :-)

      Vymazat