neděle 16. června 2013

Vymalováno


tyhle snímky, to už je mírně řečeno historie.
Barva ve znamení býčí krve :o)))...si už nyní děláme jen legraci. Původně měla zdobit naše zdi už před jedenácti lety. Jenže když jsem svůj záměr ...tenkrát...sdělila svému muži, reagoval jako opravdový býk. Jednoduše vyrazil ze sebe "cože???!" a tak jsem na pár let sklapla. Jenže, ten kdo je u nás doma býk jsem právě já. A tak to byla jen otázka času a býčí  krev byla na zdech. 

No jenže, ten býk ve mě má rád přírodu. Barvy tomu odpovídající. A krve měl plné zuby, protože mu mařila plány si s měnícím počasím měnit barvy doma. A hledala se alternativa...barva nebarva, která nebude rušit na zdech. Nebudu to natahovat, nakonec to jsou barvy dvě.
A ještě, trvalo  mi celou sobotu než jsem tu býčí krev ze zdi sundala špachtlí.....držela a nechtěla odejít a mě málem upadlo kopýtko...ale ne, ruce.

A když bylo seškrábáno, přišel bílý nátěr ....
 
...a to byla sobota večer a ´dostavila se únava  
 
 
V neděli se začalo polepovat a oblepovat  a já propadla beznaději, že to do večera nedám
 
 
chvíle napětí za zavřenými dveřmi  
No a takhle to dopadlo (sil na hraní s dekorováním a kvalitnějšími snímky nezbyly, čtenář si bude muset počkat :oD)
 
V jídelně ještě není hotovo, chybí skříňky ala příborník 

Ale to až v týdnu...snad...jsme fakt všichni utahaní.


Večer jsme si došli na večeři...zaslouženou...do Mondi. Pan kuchař na zahrádce griloval..vynikajííícííí masíčka. S foťákem jsem se netahala, takže si to musíte domyslet :o)







8 komentářů:

  1. Jé to je krása, máte opravdu nádherný domov. Já jsem dneska taky malovala :-) A já naopak barvu přidávala :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se mi to u Vás líbí a ty Vaše pejsky miluju....

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Teda ...šikulka Aranel!Je to daleko hezčí,než ta rudá býčí.To byl pracovní víkend!Tak hodně Vám všem i psíčkovým hodně sil !

    OdpovědětVymazat
  5. Aranelko,
    nádherná proměna ... tyhle nové barvičky tvému bytu náramně sluší !!! Pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  6. Á tady je někdo malíř ;-)
    Změna barevná opravdu veliká !

    OdpovědětVymazat
  7. Aranelko, povedlo se vám to. Těším se na fotky, až bude komplet hotovot.
    Ale i ta červená má svoje kouzlo, jen na správném místě.-). Já zas chtěla barvu žilního krvácení :-), červená byla jedna stěna v obýváku no a co jsme se přestěhovali, tak mi i chybí, ale říkám si, že už ne, je to tu už jinak, zatím je tu bílo a přemýšlím, co a jak. J.

    OdpovědětVymazat