neděle 23. června 2013

Bubla s mandlí

Konečně máme doma jahody. Ještě, že je v blízkosti Ikea, jinak nebydlíme a nemáme jahody :oD  Mám je moc ráda jen tak nebo pokapu balzemikovým octem. Můj muž má rád jahodovou klasiku ...šlehačka, zmrzlina. No já vlastně taky.  Ale proč nepřijít ráno po druhé noční a nepustit se do pečení koláče, že  :o)
 Mandlovou mouku jsem koupila nedávno. Měla jsem takovou představu, že bych mohla vyzkoušet macrons haha. Nedošlo na ně, no nevadí, třeba příště to dám. Mandlovou mouku lze ale použít i při výrobě koláčů, třeba do drobenky. Mě zaujal recept  z blogu Dolce de Leche zde    ale  trošku jsem ho s ohledem na výběr  ovoce poupravila
 3 lžíce cukru, 6 lžic rozpuštěného másla, 3 vejce,  sůl, 1 a 3/4 hrnku mandlové mouky, ovoce. Pokud by se vám zdál málo sladký ...nebude...pokapejte třeba sirupem z Agáve. Dobrou chuť a krásnou neděli :o)

2 komentáře:

  1. Vypadá tak lákavě a sirup z agáve jsem nikdy neměla ;-) Musím napravit :-))

    Krásné dny
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  2. Mandlovou mouku neznám .... to se musim mrknout po obchodech .... bubla je k nakousnutí, dík za recept:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat