čtvrtek 20. června 2013

Chuť na ovoce


tak třeba jahody. My jsme dnes neměli štěstí, byly hned vyprodané. Neměli ani třešně. A my neměli náladu v tom horku jít na trh. Snad zítra.
 Vytáhla jsem dnes  ze skříně ručník, který kdysi hodně dávno utkala moje babička. A maminka na něj vyšila třešně. Také hodně dávno. Tak jsem si z něj dnes udělala ubrus.
 
 Skříňky už visí na zdi :o)



Jahody. Tyhle jsou také ručně vyšívané. Nevím jak moji maminku  napadlo vyšít celé velké závěsy. A hlavně, kde brala tu trpělivost   Je na nich vyšito 200ks jahod. Jsou nádherné i po těch letech, co říkáte?
 A když už vyšila tak krásné a velké závěsy, tak se pustila i do ubrusu. Jsou na něm košíčky s jahodami.






10 komentářů:

  1. Milá Aranelko, tak to je nádhera na druhou. Mě tyhle rukodělné práce vždycky dojmou. A musí ve mně uzrát čas, abych vůbec mohla mít věc, na které moje maminka pracovala, stále na očích. Jahůdky jsou krásné, pečlivě a s láskou vyšité. Krásné Léto Lenka. Ps. já bych na to trpělivost neměla.

    OdpovědětVymazat
  2. Závěsy i ubrus s jahodami jsou překrásné.
    Ty naši předci byli tak šikovní a vyráběli krásné věci.
    Někdy tak přemýšlím, co zbude po nás.
    Snad alespoň krásná vzpomínka u někoho v srdci.
    Míša

    OdpovědětVymazat
  3. Aranel,
    tak to je nádhera :-)
    Zrovna se tady cpu vlastnoručně vyrobeným koláčem z jahod / samosběr/.
    Maminka neuvěřitelně šikovná a hlavně trpělivá !
    Ty závěsy 200ks , achhhh!
    Pasují k Vám dokonale :-)
    Já bych maximálně vyšila ty třešně na utěrku ;-)
    A kdy začne vyšívat Aranel ;-)
    Skříňky a celkově nová image bydlení na 1*
    Krásný víkend!
    P.s. Máme stejné prostírání :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jahodový závěs je parádní a ten "ručník" taky a ještě chválím jak jsi šikovná a perfektně jsi vymalovala. To muselo být něco trefit se rovně:)Ten koutek s modrobílým porcelánem je vůbec krásný!! Hezký víkend Aranel!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Jahodové závěsy jsou krásné! Já mám ubrousky, které také vyšívaly osoby mému srdci milé a vždy o svátcích je vytahuju a je to krásná vzpomínka na ty, co už nejsou mezi námi. Olga

    OdpovědětVymazat
  6. Prekrásne závesy. Koľko práce je za nimi. Maminka musela byť veľmi trpezlivá. Krásne.. Andrea

    OdpovědětVymazat
  7. To jsou úžasné výšivky. Maminka musela být neskutečně trpělivá žena!

    OdpovědětVymazat
  8. Moc všem děkuji za milé komentáře. Moje maminka byla velmi kreativní člověk a k tomu ta trpělivost patří. Jahod ale pokud si dobře pamatuju, měla při vyšívaní závěsů už plné zuby :o))) ostatně nedivím se ale vydržela a já mám krásnou památku. Takových vzpomínek v šuplíčkách mám víc a chystám se je poodhalit.
    No a vyšívání a já ? tak třeba příspěvek v mém minulém blogu http://aranelka12.blogspot.cz/search/label/k%C5%99%C3%AD%C5%BEkov%C3%A1n%C3%AD

    OdpovědětVymazat
  9. To jsou nádherné závěsy!jahody miluju.-)Hezký den.Věra

    OdpovědětVymazat