pátek 29. března 2013

Svátky jara....

...předešli počasí. Venku poletuje občas sníh a fouká studený vítr. Asi tato skutečnost mě přiměla přihodit do nákupního koše k jídlu i barevné motýlky a vyzdobit jimi náš benjamínový stromek.
Vím vím, kýč to je ale máme doma rázem veseleji a to nutně počebujeme.


Uvařila jsem i pár vajíček a vyzdobila...no přesně podle počasí, tak snad vás moje přání veselých Velikonoc skutečně pobaví...když už je zima, tak se aspoň zasmějme.
 
...jo a nelamentujte, loni to nebylo o nic lepší...pamatujte ? a to byli o týden později zde

12 komentářů:

  1. si připrav sněžnice... zítra zas slibují sněžení...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě to nerozhodí...si říkám :oD

      Vymazat
    2. to jsem si říkala taky, než jsem to viděla na vlastní očí....

      tvoje oblečená vajíčka nemají chybu :D

      Vymazat
  2. Veselé Velikonoce i Vám:) Dneska je u nás krásně, hned mám lepší náladu, pořád věřím, že zítřejší sněžení se nebude konat...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko moc děkuji, jestli bude proti předpovědí svítit sluníčko a přileze jaro, tak už budu sklamaná :o))) ale také jsem slyšela, že všichni kdo jsme přežili tři měsíce zimy tak tento čtvrtý máme jako bonus :oD

      Vymazat
    2. JO...já hlava děravá...i tobě krásné a veselé svátky jara :o)

      Vymazat
  3. Motýlci i vajíčka jsou supr, u nás nic. Nějak nemám náladu, a vlastně ani chuť. Přesto přeju hezké Velikonoce.

    OdpovědětVymazat
  4. Přejeme krásné velikonoce!!! Vajíčkoví sněhuláčci jsou kouzelní. Já se musela do velikonoční výzdoby hodně nutit, nějak se vzhledem k počasí nejsem schopna správně naladit.

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Aranel, kýč nekýč hlavně, že to potěší:). A děkuji za přání, moc mě to potěšilo a také přeji krásné a veselé Velikonoce a hlavně zdraví celé rodině!!! Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Aranelka, krásne sviatky prajem Tebe i celej Tvojej rodinke. Andrea

    OdpovědětVymazat
  7. Aranelko i vám veselé velikonoce, u nás teda totálně bílé a padá... a padá...

    OdpovědětVymazat
  8. ARANELKO, U NÁS OD RÁNA SNĚŽÍ A SNĚŽÍ.
    PŘEJI POHODIČKOVÉ A PŘÍJEMNÉ PROŽITÍ VELIKONOČNÍCH SVÁTKŮ.
    MĚJ SE HEZKY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat