čtvrtek 21. března 2013

Na růžích ustláno

.









14 komentářů:

  1. Můj ty romantický světe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Teda kde se našel tak romantický muž?Taky bych jednoho počebovala.Teda jestli i cíchy byl jeho nápad,klobouk dolů!A víno?Ke sklence si poslechnout i písničku ,ve které se o něm zpívá....hmmm ani by mne nemusel přemlouvat!Teda ne ten Váš ale ten....nějaký

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, cíchy máme dobrých deset let...původně jsem chtěla příspěvek psát o tom, jak přivolávám jaro ale můj muž romanticky zasáhl :o) Přeji ti to...stačí prý jen chtít a nekde kolem tebe už krouží, věřím v to :o)

      Vymazat
    2. Děkuji Aranel a Tvá žena má moc hezký blog,myslíš,že by jí nevadilo,kdybych se přidala do pravidelných čtenářů i u ní?Tak ráda se dívám na tu maličkou Elenku...je kouzelná.

      Vymazat
    3. Marcelko určitě by ji to nevadilo :o)

      Vymazat
  3. nadhera a teda vino - dobra volba...

    OdpovědětVymazat
  4. https://www.youtube.com/watch?v=VAojXXPMKvw Moje oblíbená ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maríno krásná, děkuji ...zítra hrají v Malostranské :o)

      Vymazat
  5. Téééda, tomu říkám "romantika" ........ Marki

    OdpovědětVymazat
  6. Pozorný je Pepa !

    Růžičky také mohu :-)
    Na růžích spí naše dcera , růže dostávám pravidelně / teď na jaře to jsou spíše tulipány/ a vínko si rádi dáme oba :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko tak ty máš doma šípkovou Růženku :o)
      Pepa je hodný a pozorný muž :o)

      Vymazat