sobota 20. října 2012

Pánská jízda ve Výtopně

 Konečně jsme se opět sešli, Šíma i Toník přijeli k nám na víkend. Úkol sehnat něco zajímavého aby se klukům  líbilo a užili si to trošku s námi byl na mě. A to já ráda.
O Výtopně...tedy restauraci zde 
jsem věděla ale nechávala jsem si tento nápad  až bude ta pravá chvíle. No a narozeniny mého muže, zpožděně i Toníkovo a fakt, že dorazil si Šíma byl ten správný impuls. Pár dnů předtím jsem  se osobně vydala na průzkum. Uprostřed týdne navíc během dopoledne se zdála restaurace příjemná, zaměstnanci ochotni si popovídat o vhodném stolu a to je důležité protože ne na každý stůl vláčky s nápoji zajíždí a také je zde kuřácká část. Pánové mi poradili stůl od kterého je nejlépe vidět na bar odkud jsou soupravy vypravovány. Pan kuchař byl milý a na dotaz zdali vaří dobře souhlasně pokyvoval.

 Pro malé návštěvníky je zde i dětský koutek ...ten my nepočebovali :o)

z baru vyjíždí vlaková souprava s objednnými nápoji


koleje vedou přímo na stůl (ne každý)



kluci si dali svou oblíbenou klasiku...smažák, hranolky a tunu tatarky :o)

salát Cesar...no pánové, horší jsem asi nejedla ale vzhledem k prostředí odpuštěno



Šíma vykládá náklad z vlaku

 Návštěva restaurace Výtopna potěšila muže všech velikostí tzn. věkové rozpětí od 14.- no do věku mého muže, kterému se také moc líbilo. Toník, kterého zrovna vlaky ani žádné dopravní prostředky zrovna moc neberou mi pak ještě psal a děkoval, že to bylo prima. Tak myslím, že taková atrakce potěší každého kluka i holku. Zejména,  když je to železnicový fanda :o)

1 komentář:

  1. Známe brněnskou výtopnu. Chodili jsme tam moc rádi.
    Jen ten dětský koutek tam nebyl :))

    OdpovědětVymazat