pondělí 8. října 2012

Dnes mám chuť slavit


 

V mém životě jsou takové dny, datumy dva. 
Ten dnešní je vyjímečný tím, že je jubilejní a neubránila jsem se  sentimentálním vzpomínkám, od rána přemítám svůj život matky... dnes již třicetiletéh syna. 
Je to mazec vážení a tak pokud můžete, užívejte dokud jsou muži vašeho života takhle malí a neskuhrejte, že nemůžete to či ono...ono to totiž strašně letí.

A tak ti milý můj Muži, synu přeji k tvým narozeninám všechno nejlepší.  
Mám tě moc ráda
 máma

10 komentářů:

  1. také mám 23-ti a 25-ti leté syny.
    Máte pravdu Aranel strašně to letí.
    Někdy bych zase byla ráda, kdyby byli malí.
    Byla to honička, ale bylo to krásné.
    Teď si zase užívám 2-letého vnuka.
    Je to jiné ale stejně krásné.
    Míša

    OdpovědětVymazat
  2. Oslavenci gratuluji!!

    A pokusím se neskuhrat :))

    OdpovědětVymazat
  3. Muž byl jako miminko sladký. Musím souhlasit, to moje nedávno narozené miminko už mutuje a je mi jasné, že dalších 15 let uteče stejně rychle. Tak hlavně ať mu, a vám všem u vás doma, slouží zdraví. To myslím upřímně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ayo moc děkuji, zdraví je to nejdůležitější co si všichni opravdu přejeme. Jak běží čas vidíme právě na svých dětech :o)

      Vymazat
  4. Hodně zdraví a štěstí oslavenci !! Fešácký kaťata :- ).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To byly sportovní neboli hrací z flanelu :o)) Děkuji za přání, vyřídím :o)

      Vymazat
  5. tak já už ti tak trochu rozumím..můj muž zatím není ani trochu rozumný, jako ten tvůj...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však on se umoudří, dostane pár ranek od života a srovná se ostatně jako my všichni :o)

      Vymazat
  6. Od té doby, co mám děti, nosím každé svoje narozeniny mamce kytku, jako ocenění jejích zásluh. Konečně jsem pochopila, kolik to dá práce vypiplat to malé stvoření v hodnotného člena společnosti (a to zdaleka ještě nejsou v pubertě).

    Maminkám třikrát hurá! Dospělým dětem též!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Emily, není vše sdělitelné ale když si člověk vyzkouší na vlastní kůži tak i pochopí. Je to moc hezké, že nosíš mamince kytičku v den svých narozenin. Škoda, že jsem to nedělala i já, snad maminka věděla jak moc ji mám ráda a vážím si ji. Krásné dny :o)

      Vymazat