úterý 16. října 2012

Jazzboat

 Již jsem se zmínila, že tento měsíc slaví narozeniny můj muž. Pečlivě jsem se zabývala výběrem dárků. V posledních letech sázíme na ty cestovatelské nebo zážitkové.

Před pěti lety můj muž velice ocenil dokonce adrenalinový dárek v podobě paraglaidingletu. Nic ho nerozhodilo ani skutečnost, že první start se nepovedl, já pod kopcem viděla jak se vznášející padák v půli zlomil a následoval pád do korun stromů. Ha, všechny ženy z jeho rodiny stejně měli paranoidní představu, že se ho chci zbavit a nyní tohle.

Můj muž je ale statečný a takový dárek si navíc moc přál, start číslo dvě se povedl a vznášel se a jásal a ještě pořád jása jaké to bylo krásné ty malé ovečky na louce pod ním a ty maličké stromečky i ty jsi byla taková maličká, říká s úsměvem a hladívá si jizvu na předloktí.

 

Letošní dárek jsem zvolila tak aby k žádnému zranění nedošlo. A opravdu  ne i když mě samotnou při vyřizování a komunikaci s majitelkou této atrkce málem trefilo. 
Nechci a nebudu to rozmazávat, jen řeknu, že loď byla přes moji rezervaci v den narozenin mého muže kompletně vyprodaná, i vyprdli se na mou objednávku a platbu předem. No nic, dali nám náhradní stoleček prý na atraktivní místo na přídi, prý živou hudbu slyšet budeme a ten výhled bude pro nás zážitek. No dobrá.. Dokonce jsem se dočkala omluvy a po celou dobu se k nám chovali...ač jediní češi na palubě...samozřejmě   krom kapely...velice uctivě a mile. Takže dárek se nakonec s velkými nervami povedl, jen ho můj muž nedostal ráno k prostřené snídani jak ho zvyknu obdarovávat ale až odpoledně jsem mu voucher přeposlala na mail a nařídila vytisknout, překvápko se konalo a nadšení bylo též.
 Jazzboat jsem zvolila z jednoho důležitého důvodu a tím je živá jazzová kapela, která po dobu plavby hraje. V každý den, jinou jazzovou muziku ale dnes jako na hodnou potvoru klasický.  O příjemnou plavbu se nám postaralo Šafr trio...pana saxofonistu Karena slýšíme tento týden podruhé (o Salmovské jsem ještě nepsala, doplním)  a velice rádi... !!!!
Během plavby je podáváno menu. Já vybrala kuřecí. Jídlo,  velcome drink a námi  přiobjednané  nápoje, to vše bylo vynikající kvality a všeho bylo tak akorát. Byl to moc příjemně strávený večer.
Tak muži můj ještě jednou ti přeji všechno nejlepší :o)
P.S. moc děkujeme Gabro za hlídání Holynek do pozdních hodin. Peču ti neboj :o)

Žádné komentáře:

Okomentovat