pondělí 15. února 2016

Zelený

pulovr.
Nepletla jsem ho já ale kdysi...asi tak před 25lety moje maminka.
Ona pletla nejraději na tenkých jehlicích.
Pozorné pletařky si povšimnou, že na takovou profesuru opravdu nemám.
No ...i přesto, že svetr je nádherný,  měla jsem ho na sobě sotva párkrát.
Vadila mi nějak ta barva.
Ono tenkrát sehnat přízi nebylo tak snadné. Ani co se týče kvality a barvy už vůbec.
No a  dnes ráno jsem si na něj vzpomněla. Vytáhla ho z útrob skříně.
A vyzkoušela s novým kabátem.
A řekla bych ...je to ono :o)




4 komentáře:

  1. Dneska ještě jednou ;-)
    Přesně to je ono !
    Některé věci si prostě musí na svojí slávu počkat déle !
    Hned jsme si vzpomněla, že já měla snad svetřík se stejným vzorkem.
    U nás pletly přes zimu mé babičky a uměly tak úžasné vzorky na pidi jehlicích.
    Tenkrát jsem to ani snad neuměla docenit!
    Já sice také pletu, ale krajkové vzory nedávám, maximálně copánky.
    P.S. Šíma bude IN, až jí teda dopletu ;-)
    Teď na mě už volá žehlička ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ari, myslím, že se maminka trefila úžasně..nemá chybu a určitě ti bude moc slušet. Měj se krásně..Inka

    OdpovědětVymazat
  3. Tak moja mamina plietla stále a veľa. Boli sme so súrodencami doslova obštrikovaní. Priadze v tej dobe boli väčšinou hnusné a pichali ma. Spomínam si na jednu volala sa Romana. S týmto vzorom som mala tiež jeden svetrík. K Tvojej novej úžasnej bundičke skvele sedí. Andrea

    OdpovědětVymazat
  4. Ano Aranel je to ono. Ladí to k sobě nádherně.
    A ten kabát tedy je .........
    Míša z Plzně

    OdpovědětVymazat