sobota 27. února 2016

Vzrušující

může být i pletení.
Yarn Mechita Diana. Nemůžu se vynadívat !
Zachytit barvy je nemožné.

Abych docílila jakési barvičkové rovnováhy, pletu ze dvou klubíček najednou....stejně jako Helenka při pletení svého Easy

Projekt bych odvážně nazvala MDŽ :o) ...přesto, že ten letošní to asi nebude :o)
I proto, že návod trošku mazec.... (asi) jednoduchý ale někdy si autor dá práci popsat práci tak podrobně, že jsem se v něm ztrácela.  (a to já už jsem King co pletací návody v AJ pokořil)

Jsem maximálně vděčná Evě, která se ochotně a nezištně  pustila do překladu.  Veliké díky !
I tak se v tom trošku plácám. Nechci párat...tahle  příze si to totiž  vůbec nezaslouží .
A ještě ...aby radost byla lepší, větší ....přiobjednala jsem si klubíčka.
Cením si své práce a pro sebe budu plést z toho nejlepšího.
Manžel mi to odsouhlasil :o)

.....
Ráno po noční...nějak se necítím...strašná zima, jakoby něco na mě lezlo ?
to bych nerada, vůbec se mi to nehodí.

3 komentáře:

  1. Padla jsi mi do noty a ani nevíš jak.... O tom jak si ceníš své práce a pro sebe budeš plést jen z toho nejlpšího. Vysvětlím - dostala jsem na Vánoce dárkový kupon k Vlněným sestrám a pořád váhala za co ho utratit. Pak jsem narazila právě na zmíněnou Helenku a její svetr Easy. A bylo to.. Přidám si a jdu do něj . Jenom vybrat tu pravou - jestli Mechito nebo nebo silnější a barvu? To je teprve dilema. Jsem zvědavá, co se ti z pod jehlic vyklube.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko ruční práci neocení nikdo, kdo ji nikdy nedělal :-) . Já si své práce cenim i toho jak se prokousavam návody v AJ, je to neustále učení a zdokonalování. Baví mě to nesmírně. Ze zmíněných důvodu si přízi od Vlněných sester budu pořizovat v Praze na výstavě,..osaham,pokoukam na barvy... už šetřím :-D

      Vymazat
    2. Jitko, na Ease určitě Rios, Finito je spíš šátková:-)

      Vymazat