úterý 16. února 2016

Šperky

 ukousnuté linecké kolečko bylo třeba uložit do krabičky aby si odpočinulo do příští zimy. Zaslouží, zdobilo mi klopu černého flaušáku...vlastně celého černého oblečení i obutí...díky němu jsem nepůsobila jako černá můra :o)))
Prostě bylo třeba linecké nahradit ho něčím jiným ...a tak jsme se probírali všemi brožkami...pochechtávali při obloženém chlebíčku či jiných nápadech Evy Červenkové  Circus mind ...a vybrali makový koláček.
A  pro radost ještě perníček -králíčka s puntíky. Ten se bude vyjímat na něčem hodně jarním...Velikonočním...mám bílorůžovou košili s tenkým proužkem, nebo bude sedět na klopě jeansové bundy přes taky tu  košili.
Už teď je mi líto, že jsem nevybrala macrons nebo zmrzlinu.... a tak zase příště.
Nebo i něco jiného a taky od jiného  tvůrce ...opět na Dyzajn marketu v Ponrepo už tuhle sobotu.
 ..................................................................................................................................

 Dnes byl manžel na kontrole s Holynkou.
 Srovnávačka biochemie.
Tu původní z loňského prosince jsme nenašli. Byla výrazně horší než ta lednová.
I kontrola u  pana doktora Beránka dopadla dobře.
Načervenalé bělmo...které nás zneklidňovalo...není nic výjimečného s ohledem na její stav. Trošku vyšší tlak očního pozadí.
Všechno je vlastně lepší ...tak snad i trošinku uvidí...někdy se nám zdá, že ano...že malinko nás vidí.
A když ne, tak vidíme a slyšíme my ji. Tulíme, to teď tolik potřebuje.

P.S. pletařky na vaši žádost jsem doplnila v předchozím příspěvku návod na pletený dadáček...srdce

1 komentář:

  1. Tak jsem Aranel dívala na ten web s šperky. Jsou tam zajímavé věcičky. Jen bych uvítala více kočičích ozdůbek.
    Míša z Plzně

    OdpovědětVymazat