pátek 1. ledna 2016

První den

v roce 2016.
Říká se jak na Nový rok tak po celý rok ?
Tak  my jsme v první řadě začali den dlouhým spánkem.
Pak se vydali na procházku kolem rybníčků.
Snědli pořádný kus novoroční Pavlovy.
A na závěr cesta do práce. Po tolika dnech volna se i těším :o)

Rok 2015 mě něčemu naučil.
A já se těším na to, čemu mě naučí rok 2016 :o)

10 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Inko i já tobě přeji totéž. Škoda jen, že se nemůžu nějakou dostat na tvůj blog ?!

      Vymazat
  2. Vonku svižne, prírodno a pekne a doma pokojne a zrelo krásne :-)
    ( A dúfam, že sa dostaneš na môj blog ...)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný nový rok, hlavně hodně zdraví a aspoň trošku štěstí. e

    OdpovědětVymazat
  4. Aranelka, u nás na STV 1 a STV 2 išli filmy a rozprávky, kde naši slovenskí herci hovorili česky !, dokonca aj v rozprávkach, v dennom vysielaní pre deti...takže my si veríme, že rozumieme ešte česky, dokonca aj deti...správa pre teba... a ešte, že sme s mužom tiež denne vonku, v lese, efekt ako u teba to nemá, ale nevzdávam to, lebo už mám ,,vznietenie,, :-)... to by som mala chudnúť, ale opak je pravdou...
    Chodíme aj kŕmiť opusteného psa v jednej záhrade, neviem čo s tým, u nás nie je zvieracia polícia...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani Alenka asi tolko nejde o to kdo comu rizumie ale tie tie krásné hlasy... Szidi a Milka Vášáryová... tak ma ťahalo za uši. Vy ste zlatí, to naozaj nieje kam sa koli psikovi obrátit?

      Vymazat
    2. Ani Alenka asi tolko nejde o to kdo comu rizumie ale tie tie krásné hlasy... Szidi a Milka Vášáryová... tak ma ťahalo za uši. Vy ste zlatí, to naozaj nieje kam sa koli psikovi obrátit?

      Vymazat
    3. Dnes tam v snehu boli nejaké stopy, takže tam niekto bol.
      Zajtra tým smerom nemusíme ísť, lebo kvôli nemu sme zmenili trasy.
      No mne to zaujímavé je, že na slovenskej verejnoprávnej TV dajú filmy, ktoré by sa paralelne mohli dávať v slovenčine a teda herečky by hovorili v svojom rodnom...hovorím, veríme si, rozumieme si, aj deti...

      Vymazat
  5. Aranelko krásně jste to prožili a měli určitě na co vzpomínat (já si hodně vybavuji to vaše cestování). Přeji hodně zdraví, sil, štěstí celé rodině včetně Holynek! Pa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Mijuško i tobě... Vám všem doma všechno nejlepší v Novém roce. Vidíš to cestování jsem ještě nezveřejnila. Jsem teď nějaká popletená ;-)

      Vymazat