pátek 22. ledna 2016

Dva čeníšci


vyspávají po dvou nočních. Držíme spolu basu :o)
Venku samec. Ještě jsem doběhla na podnik podepsat daně. Vyvenčit Holynky, dlouhá horká sprcha (ještě že tak, celý den nám teče už jen ledová voda...jakási havárie ) a hup do postele.
Probudilo mě vyzvánění telefonu. Jestli prý nechci potravinové doplňky abych byla zdravá.
No, tak jako ne. Lékem na všechno je dostatečně dlouhý spánek. Howk.
Ale když už mě vzbudila baba jedna, tak se pouštím do pletení.

 Na čem pracuji ? svetr Marina pro naši Evičku. Má už tělo a dva rukávy.
Už měl být (v mých myšlenkách)hotový ale přednost dostaly naše princezny.  Ono mít čtyři vnučky je pěkný mazec.
Ale šťastná já jsem, to jo ! Akorát bych potřebovala jehlice na motorek a také dokonale znát mantru z Mrazíka....jitřenko, jitřenko...:o)))

Musím se krátce zamyslet nad kombinací barev v sedle a pustím se do něj aby byl co nejdříve. Aby měl šanci zahřát ještě letos, když máme tu arktickou zimu :o)
 
A zde kus šedé perly.
. Rukávy mají prý být co nejdelší.
Ha,  to se ti řekne Ženo, když nevíš jaký opruz je právě to pletení rukávu.
Jeden je tedy na světě.
Hned co bude mít Marina hotové sedlo, vrhám se na tebe Šedá perlo z Drahau :o)

 
A ještě Holynky.
Zapoměly si odložit kabátky :o) A hned se válejí na gauči. Nebo loudí v kuchyni.

Nela se spravila. Ne moc ale děláme si legraci, že se nám srazila v pračce.
Vypadá nyní, že je kratší :o)))
Tak pěkné nic nedělání. Mám dnes nárok.

6 komentářů:

  1. Ste milé ,,papuľky,, všetky :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Holynky jsou boží, mám kříženku z útulku a je jim hodně podobná. Když leží na zádech také jí takhle koukají zoubky :-). Zdravíme všechny Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ty její zoubečky miluju :o))) i my zdravíme, vás Jarko i zoubečkovou :o)

      Vymazat
  3. Psíci krásní, i panička, mě zaujala i ta kapradina ???? je tak krásná a neschne....dobrá péče asi....Přeju hezký den....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Milky :o) kapradina...nejtemnější místo a pravidelná zálivka. I tobě krásný sněhem zavátý :o)

      Vymazat