sobota 21. listopadu 2015

Noc divadel

 
 v Dlouhé

Jen si povzdechnu... každý rok zůstávají vstupenky nevyužité ležet v šuplíku. Pokaždé je totiž někdo z nás marod.Ač nejsem člověk pověrčivý, chtěla jsem letos z onoho důvodu  akci vynechat.
"Co kdyby", se nakonec vyplnilo i když marodem v naší domácnosti není člověk ale zvíře. Neodcházelo se mi lehce.
Nakonec vystrkána vlastním mužem ze dveří  jsem se vydala do divadla s  úmyslem rozptýlit myšlenky.
A musím přiznat, že na těch pár chvil se povedlo.
Za lístky  děkuji  Ivance Dz. V její příjemné společnosti jsme si užili dva kusy.

První část s názvem Večer s Textappealem v klubu divadla.
Posezení s dramaturgyní Ilonou Smejkalovou.
Občerstveni jsme se přesunuli zákulisím do divadla kde probíhala korepetice.
A opět zpět do klubu na krátké setkání s herci a párek :o)
Pak už následovalo samotné představení s lechtivým názvem  "S úsměvy idiotů"

Více o představení ZDE

Já jen tolik, že příznivci hudebních kabaretů divadla v Dlouhé budou určitě potěšeni.
Možná i nadšeni jako jsem byla já.
Je totiž milé, krásné, takové pohlazení po duši....atakdáleatakdále







Žádné komentáře:

Okomentovat